کد خبر: ۸۳۱۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱
تعداد بازدید: ۱۳۹
موسوی:
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: کمیته‌ای در شورای عالی امنیت ملی در حال تصمیم برای گام چهارم است.
کمیته‌ای در شورای عالی امنیت در حال تصمیم‌گیری برای گام چهارم استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سیدعباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به باز بودن مسیر دیپلماسی با طرف‌های اروپایی اظهار داشت: اروپایی‌ها و به‌خصوص فرانسوی‌ها تلاش می‌کنند تا اقداماتی را در راستای انجام تعهدات خود انجام دهند.

وی با اشاره به این موضوع که تاکنون اقدامات اروپاییان هیچ نتیجه ملموسی نداشته است، ادامه داد: کمیته‌ای که در شورای عالی امنیت ملی وجود دارد، در حال طراحی گام چهارم بوده و با توجه به شرایط موجود به احتمال زیاد گام چهارم برداشته خواهد شد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی درباره جزئیات گام چهارم تصریح کرد: برخی تصمیمات در این کمیته اتخاذ شده و درنهایت با جمع‌بندی آنها مفاد آن به مردم و طرف‌های اروپایی اعلام می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
0
0
عربستان جنایتکار شماره یک همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگر ازسال 2015 تاکنون غیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت آمریکا جنایتکار شماره یک می کشد
ریاض جنایتکار شماره یک ازسال 2015 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگر در یمن از بمب های ساخت آمریکا برای کشتن غیر نظامیان استفاده می کند، دونالد ترامپ نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت رئیس جمهور آمریکا جنایتکار شماره یک، به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان، ایران را تحریم می کند شرم آوراست.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: