کد خبر: ۸۳۱۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸
تعداد بازدید: ۲۰۰
بازیکنان صنعت نفت پس از حضور 45 دقیقه ای در جلوی زمین چمن شهر سیمرغ، دست خالی به هتل محل اقامت خود بازگشتند.
به صنعت نفتی‌ها زمین تمرین ندادندبه گزراش خبرداغ به نقل از ورزش سه ، تیم فوتبال صنعت نفت قرار بود در ورزشگاه 5000نفری شهدای شهرستان سیمرغ تمرین نهایی خود برای دیدار با نساجی را برگزار کند که با درب بسته ورزشگاه مواجه شدند و پس از حدود 45 دقیقه منتظر ماندن، به هتل محل اقامت خود بازگشتند.

رحمانی سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در گفت و گو با خبرنگار ما در این باره گفت: ما این زمین را هماهنگ کرده بودیم و حتی من چندین بار با یکی از مسئولین شهرستان هماهنگ کرده بودیم و گفتند که زمین تمرینی آماده است، وقتی که به زمین آمدیم اما با درب بسته مواجه شدیم و نگهبان ورزشگاه مانع از حضور ما شد و گفت که با او هماهنگ نشده است.

وی در ادامه گفت: واقعا نمی دانم این موضوع از کجا آب می خورد، اما هر تیمی که به شهر ما می آید، ما حتی خودمان در زمین دیگری تمرین می کنیم و ورزشگاه اصلی را به تیم میهمان می دهیم، تیم های که به خرمشهر آمدند و با تیم کارون بازی داشتند، هرگاه از ما زمین خواستند ما قبول کردیم و این موضوع یک احترام دو طرفه است.همانگونه که ما به شهر دیگر می رویم و به ما زمین می دهند، ما هم وظیفه داریم به تیم های دیگر زمین بدهیم.

رحمانی در انتها افزود: ما دوروز قبل در زمین فولاد تمرین کردیم و آنها به ما زمین تمرین دادند و این یک رسم بین همه تیم هاست، نه فقط تیم های که با هم بازی دارند.

تیم صنعت نفت آبادان با 15 امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد و برای ماندن در این جایگاه و نزدیک شدن به صدر نیاز به پیروزی در این دیدار دارد
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: