کد خبر: ۸۳۱۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۷
تعداد بازدید: ۲۸۲
فرمانده انتظامی بجنورد از مرگ یک نانوای ۴۳ ساله بر اثر گیر کردن در خمیر گیر نانوایی در این شهرستان خبر داد.
نانوای نگون‌بخت در خمیرگیر جان دادبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا: فرمانده انتظامی بجنورد از مرگ یک نانوای ۴۳ ساله بر اثر گیر کردن در خمیر گیر نانوایی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی پاکدل با اعلام جزئیات این خبر گفت : صبح امروز در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه یک مرد ۴۳ ساله در خمیر گیر نانوایی گیر کرده و فوت شده، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه این نانوای نگون بخت حین ساخت خمیر در دستگاه خمیر گیر ،گیر می‌کند، افزود: متاسفانه این فرد بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت می کند.

به گزارش سایت پلیس، این مقام انتظامی با اشاره به اینکه جسد این فرد برای تحقیقات بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد ، خاطر نشان کرد : عزیزانی که در این صنف مشغول کار هستند لازم است تا نکات ایمنی را رعایت کرده و به اصول این کار آشنایی لازم داشته باشند تا دیگر شاهد اینگونه موارد نباشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: