کد خبر: ۸۳۱۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۹
تعداد بازدید: ۲۷۷
در لرستان و خوزستان، باران و باد و باعث خرابی و سیلاب شده. در تهران اوضاع خوب نیست و برخی مسافران تهران به کرج، بیش از چهار ساعت در راه مانده‌اند.
به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا ،  در لرستان و خوزستان، باران و باد و باعث خرابی و سیلاب شده. در تهران اوضاع خوب نیست و برخی مسافران تهران به کرج، بیش از چهار ساعت در راه مانده‌اند.

سیلاب حتی در اتوبان‌ها تردد را مشکل کرده، تمامِ این مشکلات نتیجه‌ی چیزی در حدود دو ساعت بارش است. باران در کنار بی‌تدبیری می‌تواند رحمت نباشد و‌ دردسر شود.

اداره کل هواشناسی خوزستان میزان بارش شدید باران در عصر روز دوشنبه در اهواز را که در فاصله کوتاهی رخ داد، ۳۹.۷ میلیمتر اعلام کرد.

به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان، محمد سبزواری گفت: تشکیل همرفت ناگهانی در جنوب غرب اهواز و احتمال بارش رگباری و رعد و برق همراه با تند باد ناگهانی در ساعات آینده برای اهواز پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: مسیر احتمالی توفان تندری در اهواز به سمت شهرهای رامهرمز، باغملک، ایذه و دهدز است.

بارندگی شدید در اهواز باعث سرریز فاضلاب و آبگرفتگی معابر شد.

عصر طوفانی پُرحادثه در اهواز

عصر طوفانی پُرحادثه در اهواز

عصر طوفانی پُرحادثه در اهواز

عصر طوفانی پُرحادثه در اهواز

سرهنگ مصطفی دالوند، رئیس پلیس راه لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: باوجود بارش‌های زیاد در استان، تردد در محورهای اصلی برقرار بوده و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی ادامه داد: فقط در محور پلدختر- خرم‌آباد که با بارندگی‌های اخیر ایمنی لازم را ندارد، همچنان تردد خودروهای سنگین تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

دالوند اضافه کرد: البته رانندگان این خودروها می‌توانند از آزادراه خرم‌زال به‌عنوان محور جایگزین تردد کنند.

رئیس پلیس راه لرستان بیان کرد: اگر در جاده‌ای مشکلی برای تردد ایجاد شود بلافاصله اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی گفت: از رانندگان انتظار می‌رود با توجه به شرایط جوی، موارد ایمنی را رعایت کنند تا مشکلی رخ ندهد.

به گزارش ایسنا، بارش‌ها در لرستان همچنان ادامه دارد و دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در حالت آماده‌باش هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: