کد خبر: ۸۳۱۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲
تعداد بازدید: ۱۹۱
بدینوسیله به اطلاع داوطلبان دانشگاهی پذیرفته شده در مرحله اول آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضا سال ۱۳۹۸ می‌رساند، کارت‌ شرکت در‌ مرحله دوم (آزمون‌ تشریحی)‌ از امروز مورخ ۹۸/۰۸/۰۶ بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.
آغاز فرایند دریافت کارت شرکت در آزمون تشریحی تصدی منصب قضاء قوه قضائیه سال ۱۳۹۸به گزارش خبرداغ به نقل از معاونت منابع انسانی قوه قضاییه، بدینوسیله به اطلاع داوطلبان دانشگاهی پذیرفته شده در مرحله اول آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضا سال ۱۳۹۸ می‌رساند، کارت‌ شرکت در‌ مرحله دوم (آزمون‌ تشریحی)‌ از امروز مورخ ۹۸/۰۸/۰۶ بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

آزمون مذکور صبح روز جمعه مورخ ۹۸/۰۸/۱۰ منحصراً در شهر تهران برگزار می‌شود و نشانی دقیق محل برگزاری آزمون در کارت شرکت در آزمون داوطلبان درج می‌گردد.

شروع فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۳۰ صبح آغاز و درب‌های ورود به جلسه امتحان در ساعت ۸:۰۰ صبح بسته خواهد شد، لذا کلیه داوطلبان می‌بایست قبل از بسته شدن درب‌های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

داوطلبان برای مشاهده پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون در مهلت تعیین شده به شرح فوق به پایگاه اطلاع رسانی مذکور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی (شماره پرونده، کد پیگیری یا نام و نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و شماره سریال کارت اعتباری) خود نسبت به دریافت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مراجعه نمایند.

بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور در روز پنجشنبه مورخ ۹۸/۰۸/۰۹ از ساعت ۸:۳۰ الی۱۲:۰۰ و ۱۴:۰۰ الی۱۷:۰۰ با شماره تلفن ۳۶۲۷۰۰۵۷ - ۰۲۶ تماس حاصل فرمایند.

ایلنا


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: