کد خبر: ۸۳۱۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶
تعداد بازدید: ۷۲۷
ماهواره موسوم به "اسپیس سلفی" متعلق به شرکت سامسونگ در املاک یک زوج میشیگانی سقوط کرد. این زوج پس از شنیدن سر و صدای شدید در املاک خود به حیاط خانه رفتند و با صحنه ای عجیب رو به رو شدند.

ماهواره  موسوم به "اسپیس سلفی" متعلق به شرکت سامسونگ در املاک یک زوج میشیگانی سقوط کرد. این زوج پس از شنیدن سر و صدای شدید در املاک خود به حیاط خانه رفتند و با صحنه ای عجیب رو به رو شدند.

به گزارش خبرداغ به نقل  از  انتخاب، آنها با ورود به حیاط یک جسم فلزی چهار پا را پیدا کردند که زوزه می کشید و هشدار می داد. این ماهواره بخشی از کمپین سلفی فضایی بود و درست چند روز پس از آن سقوط کرد که  کارا دلوین  بازیگر هالیوودی، اولین سلفی این سرویس را در رویدادی در لندن گرفت.

سقوط ماهواره «اسپیس سلفی» سامسونگ در املاک یک زوج میشیگانی

طبیعی است که این زوج به محض مشاهده این شیء به پلیس خبر دادند و نیروهای امدادی نیز به سرعت در محل حاضر شدند. پس از لحظاتی نیز مشخص شد ماهواره مذکور متعلق به سامسونگ است. این شیء شامل یک جعبه بسته بندی شده با فویل آلومینیومی و پنل های خورشیدی است و در داخل آن نیز دو دوربین بزرگ و یک تلفن همراه سامسونگ پیدا شد. این ساختار فقط بخشی جدا شده از بالن هایی بود که توسط سامسونگ در  اروپا برای آغاز کمپین سلفی فضایی  به آسمان رفته بود.

این رویداد به مشتریان امکان می داد سلفی های خود را از طریق یک تلفن هوشمند گلکسی اس 10  5G به داخل استراتوسفر زمین ارسال کنند. این تلفن قرار بود برای گرفتن یک عکس سلفی معمولی عمل کرده و سپس تصاویر را به خارج از جو انتقال دهد.

سقوط ماهواره «اسپیس سلفی» سامسونگ در املاک یک زوج میشیگانی

فرود ماهواره تقریباً در همان زمان اتفاق افتاد كه مقامات محلی بخشی از جاده نزدیک به این ملک را بسته بودند تا  بالن بزرگ و تخریب شده ای را که در تیرهای برق گیر کرده بود آزاد کنند. این ماجرا منجر به قطع برق اهالی منطقه به مدت دو ساعت شد.

سخنگوی سامسونگ در اروپا در بیانیه اعلام کرد: "این یک به هم ریختگی بزرگ در برنامه ریزی سامسونگ بود که به علت تغییرات پیش بینی نشده هوا رخ داده است."

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: