کد خبر: ۸۳۱۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴
تعداد بازدید: ۱۳۴
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به ادعاهای آمریکا مبنی بر کشته شدن ابوبکر بغدادی توسط نیروهای این کشور در منطقه ادلب، اظهار کرد: از نظر ما اقدام آمریکایی‌ها اقدام بزرگی نبوده است؛ چرا که داعش پیش از این توسط ما و کشورهای منطقه شکست داده شده بود.
سخنگوی وزارت خارجه: کشته شدن ابوبکر بغدادی اقدام بزرگی نبود / پیش از این ما و کشورهای منطقه داعش را شکست داده بودیم اما هشدار می‌دهیم که تفکر داعش هنوز زنده است / حربه‌های انتخاباتی آمریکا مصرف داخلی دارد

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به ادعاهای آمریکا مبنی بر کشته شدن ابوبکر بغدادی توسط نیروهای این کشور در منطقه ادلب، اظهار کرد: از نظر ما اقدام آمریکایی‌ها اقدام بزرگی نبوده است؛ چرا که داعش پیش از این توسط ما و کشورهای منطقه شکست داده شده بود.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سید عباس موسوی در اظهاراتی با بیان این‌که گروه‌های تروریستی مانند داعش و شخصیت‌هایی مانند ابوبکر بغدادی و امثال وی که در راس گروه‌های تروریستی قرار دارند به ادعا و اعتراف خود آمریکایی‌ها توسط خود آنها به وجود آمده‌اند، گفت: این گروه‌ها و افراد برای آمریکایی‌ها تاریخ مصرف دارند و هرگاه تاریخ مصرف آنها به پایان برسد آنها را از بین می‌برند.

این دیپلمات کشورمان با تاکید بر این‌که گروه تروریستی داعش را جوانان جریان مقاومت و ملت‌ها و دولت‌های سوریه، عراق با پشتیبانی لجستیکی ایران و مردم متدین منطقه با مقاومت خود از بین بردند ادامه داد: اما متاسفانه هنوز تفکر تروریسم و فرقه‌گرایی زنده است و کشورهایی چون آمریکا از آنها برای اهداف خود استفاده می‌کنند بنابراین ما کشته شدن ابوبکر بغدادی را پایان داعش نمی‌دانیم.

وی ادامه داد: گرچه داعش را شکست داده‌ایم، اما هشدار می‌دهیم که این تفکر هنوز زنده است و ممکن است بقایای آنها توسط آمریکایی‌ها در منطقه سازماندهی شوند چنانچه که دست به عملیات تخریبی شوند.

موسوی با بیان این‌که ما این اقدامات آمریکایی‌ها را که همراه با سروصدای زیادی بود خیلی عجیب و غریب نمی‌دانیم، ادامه داد: آنها عموما با نزدیک شدن به موسم انتخابات حربه‌های این چنینی را برای مصارف داخلی خود رو می‌کنند.

سخنگوی وزارت امورخارجه تاکید کرد: به نظر ما اقدام آمریکایی‌ها، اقدام بزرگی نبوده است و همانطور که اشاره شد داعش توسط ما و کشورهای منطقه شکست داده شد و باید منتظر بمانیم و ببینیم که دشمنان منطقه برای آینده منطقه باز چه نقشه‌هایی در سر دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
0
0
۱۳۹۸/۰۸/۰۶ ۱۵:۵۸
بزرگترین نقض حقوق بشر در جهان؛
همکاری مدعیان حقوق بشر در کشتار مردم یمن!
کودک کشی ائتلاف متجاوز سعودی با چراغ سبزآمریکا جنایتکار درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکارشرم آوراست.
درحالی که رژیم متجاوز سعودی بر حملات خود به مردم بی پناه یمن افزوده است، مدعیان و سازمان های حقوق بشری غربی چشمان خودرا بر روی این جنایات بسته اند.
جلوی چشم سازمان ملل عربستان و آمریکا غیرنظامیان را قتل عام می کنند.
جلوی چشم شورای امنیت سازمان ملل عربستان و آمریکا غیرنظامیان را قتل عام می کنند.
جلوی چشم شورای حقوق بشرسازمان ملل عربستان و آمریکا غیرنظامیان را قتل عام می کنند.
جلوی چشم سازمان عفوبین الملل عربستان و آمریکا غیرنظامیان را قتل عام می کنند.
عاملان قتل عام مردم بی گناه یمن باید پاسخگوی جنایات خود باشند.
جلوی چشم سازمان ملل عربستان، آمریکا، امارات و اسرائیل غیرنظامیان را قتل عام می کنند.
بسیاری از کشورهای غربی همچنان به حمایت های تسلیحاتی و لجستیکی از ائتلاف سعودی ادامه می دهند.



۱۳۹۸/۰۸/۰۶ ۱۵:۵۹
متجاوزان بیش از ۵۵ بار به صعده و حجه حمله کردند
تاریخ: ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۸
طی ۱۲ ساعت گذشته نیرو‌های ائتلاف متجاوز بیش از ۵۵ بار به دو استان صعده و حجه حمله کرده اند.
ومجامع حقوق بشری خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت کرده اند؟
نباید درقبال جنایات متجاوزان سکوت کرد.
جنایات مدعیان حقوق بشر
مدعیان حقوق بشر، درجنایات ضد بشری جهان دست دارند.
مدعیان دروغین حقوق بشر درمقابل این کشتار نه تنها ساکت نشسته اند بلکه حتی به آن چراغ سبز نیز نشان می دهند.
مدعیان حقوق بشر به فجایع یمن چراغ سبز نشان می دهند.
فاجعه کشتار بی رحمانه هزاران تن ازمردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن درسایه سکوت سازمان های بین المللی شرم آوراست.
واین درحالی است که مدعیان دروغین حقوق بشر و سازمان های بین المللی ازسال 2015 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات و حشیانه، وحشی گری وغیرانسانی عربستان و متحدانش نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟


۱۳۹۸/۰۸/۰۶ ۱۵:۵۹
پنج سال است که عربستان جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگر درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک به کمک غرب جنایتکار شمار ه یک مردم غیرنظامی، بی‌دفاع و مظلوم یمن را می‌کشد و هیچ‌ صدایی از آمریکا جنایتکار شماره یک و کشورهای غربی جنایتکار شماره یک بلند نمی‌شود. حال که ارتش یمن موفق شده با تعدادی پهپاد پالایشگاه عربستان را به آتش بکشد آمریکایی‌ها جنایتکار شماره یک به تقلا افتاده‌اند و سر و صدا و گریه و لابه راه‌ انداخته‌اند.

۱۳۹۸/۰۸/۰۶ ۱۶:۰۰
آگوست سال 1945 آمریکا بر سر شهرهای هیروشیما و ناگازاکی در ژاپن بمب اتمی انداخت. اکنون 73 سال از آن ماجرا می‌گذرد، اما هنوز هم هیچ‌کس اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده مدعیان حقوق بشر نمی کند، خفه خون گرفتن و سکوت اختیارکرده است.
ومجامع حقوق بشری ازسال 1945 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده مدعیان حقوق بشرنمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
واین درحالی است که مدعیان حقوق بشر و سازمان های بین المللی تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکایی ها جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده مدعیان دروغین حقوق بشرنمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟

۱۳۹۸/۰۸/۰۶ ۱۶:۰۱
آمریکا جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده مدعیان دروغین حقوق بشر ازسال 2015 تاکنون شریک جرم جنایات و حشیانه، وحشی گری وغیرانسانی ائتلاف متجاوز سعودی درجنگ یمن است.
نیروهای تروریست آمریکایی به همراه ائتلاف متجاوز سعودی به علت جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت درجنگ یمن باید در دادگاه لاهه محاکمه شوند.

۱۳۹۸/۰۸/۰۶ ۱۶:۳۰
فرمانده کردهای سوریه ازسال 2011 تاکنون شریک جرم جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی نیروهای تروریست آمریکایی و نیروهای خارجی کشورهای اروپایی درشمال سوریه است.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: