کد خبر: ۸۳۱۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷
تعداد بازدید: ۱۵۲
رئیس کمیسیون «امنیت ملی و سیاست خارجی» مجلس گفت: اگر کشته‌شدن «ابوبکر البغدادی» صحت داشته باشد معلوم نیست که آمریکایی‌ها واقعاً می‌خواستند او را به هلاکت برسانند، بلکه می‌خواهند از کشته شدن این فرد سوءاستفاده کنند تا این مسئله به اسم خودشان تمام شود؛ قطعاً پشت پرده همین است.
واکنش‌های ادامه‌دار به خبر کشته شدن «ابوبکر البغدادی»/ ذوالنوری: رضاخان هم تاریخ مصرفش تمام شد، حذفش کردند

به گزارش خبرداغ به نقل از میزان، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور در واکنش به خبر کشته‌شدن ابوبکرالبغدادی سرکرده گروهک تروریستی - آمریکایی داعش، گفت: به طور کلی عامل پیدایش جریانات تروریستی و تکفیریِ همچون داعش آمریکایی‌ها هستند و این جریانات را آمریکایی‌ها به وجود آورده‌اند.

وی تصریح کرد: به اعتقاد بنده آمریکایی‌ها اگر در مقطعی با تکفیری‌ها و داعشی‌ها تقابل و درگیری دارند برای استفاده بهینه، مهار و در اختیارگیری آنهاست نه برای نابودی‌شان؛ آمریکایی‌ها می‌خواهند تکفیری‌ها کاملا گوش به فرمان آن‌ها باشند که ما در گذشته هم این موارد را مشاهده کردیم.

ذوالنور ادامه داد: ما در گذشته دیدیم که هر جایی که جریانات تکفیری و تروریستی به خطر می‌افتادند، آمریکایی‌ها می‌آمدند در عراق و سوریه مواضع مقاومت را بمباران می‌کردند و به نوعی راه نجات این جریانات را فراهم می‌ساختند.

رئیس کمیسیون «امنیت ملی و سیاست خارجی» مجلس با اشاره به موضوع تاریخ مصرف‌دار کردن این گروه‌های تروریستی گفت: آمریکایی‌ها گاهی کاربری ایجاد می‌کنند یعنی ممکن است تاریخ مصرف رهبر جریانی تمام شده باشد و برای تغییر بخواهند آن را حذف کنند کما اینکه به عنوان مثال انگلیس رضاخان را روی کار آورد و بعد رضا خان را از ایران بردند و نهایتا انگلیس و آمریکا با هماهنگی هم محمدرضا را بر سر کار آوردند یعنی این مسئله این طور نیست که ما بگوییم آن‌ها مخالف سلطنت بودند و برای مردم کار می‌کردند و یا اینکه می‌خواستند مردم در سرنوشتشان دخالت داشته باشند بلکه این یک بازی است که در پی آن می‌خواهند مهره‌ها را بر اساس تاریخ مصرفشان استفاده و جا به جا کنند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه اظهارات ترامپ مبنی بر حذف ابوبکر البغدادی یک نوع موج سواری است، تصریح کرد: آمریکایی‌ها می‌کوشند اگر اتفاقی رخ داده نهایتا آن اتفاق را به نفع خودشان تمام کنند یعنی اینجا، اگر صحت داشته باشد که ابوبکر البغدادی کشته شده است، معلوم نیست که آمریکایی‌ها واقعا می‌خواستند وی را به هلاکت برسانند، بلکه در حقیقت می‌خواهند از کشته شدن این فرد سوءاستفاده کنند تا این مسئله به اسم خودشان تمام شود که قطعا پشت پرده همین است، نه اینکه آمریکایی‌ها می‌خواستند این کار را انجام دهند.

وی بیان داشت: نکته بعدی این است که اگر فرض کنیم ابوبکر البغدادی کشته شده و این کار هم کار آمریکایی‌ها باشد باید ببینیم که آیا این اقدام ضربه‌ای بر پیکره داعش و بقایای داعش است و یا نیست؟ بنده می خواهم بگویم اگر چنین اتفاقی رخ داده باشد کسی روی کار خواهد آمد که از ابوبکر البغدادی پلیدتر است تا نوکری بیشتری کند و طبیعتا در تحقق اهداف آمریکایی‌ها بیشتر و بهتر نقش آفرینی کند.

ذوالنور با اشاره به بسته شدن پرونده پرونده تکفیری‌ها در عراق و سوریه با تلاش مقاومت، تاکید کرد: این پرونده در حال بسته شدن است طبیعتا اگر ابوبکر البغدادی به دست نیروهای مقاومت اسیر شود سینه‌اش مخزن الاسرار است که چگونه با آمریکایی‌ها تعامل داشته است بنابراین از یک جایی باید این فرد حذف شود و یک آدم جدید بیاید تا از آن استفاده شود لذا به نظر می‌رسد که کاملا این موضوع حساب شده و با برنامه‌ریزی مطرح می‌شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: بنابراین اگر چنین چیزی صحت داشته باشد، معلوم نیست این مسئله به دست آمریکایی‌ها اتفاق افتاده است چرا که آمریکایی‌ها بیشتر قصد دارند این مسئله را به نام خودشان تمام کنند و ترامپ به دلیل نزدیکی به انتخابات قصد دارد از این مسئله سوءاستفاده کند همچنین اگر کار خود آمریکایی‌ها هم باشد با اغراض خاصی این مسئله اتفاق می‌افتد آن هم نه برای ضربه زدن به داعش بلکه برای بازسازی و پوست اندازی داعش.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
0
0
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، بحرین و رژیم صهیونیستی ازسال 2001 تاکنون عامل اصلی جنگ، بی ثباتی، ناامنی، پیدایش و رشد تروریسم درسراسرمنطقه خاورمیانه و جهان هستند ولی متاسفانه سازمان های بین المللی ازسال 2001 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند، نمی فهمند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
0
0
هر کسی که دروغ بگوید و ظلم بکند و با مردمانش نباشد عاقبتی مثل بن لادن ، بغدادی و .... را پیدا خواهد کرد
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
0
0
داعش انتقام مرگ بغدادی را از نیروهای تروریست آمریکایی می‌گیرد
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
0
0
فرمانده کردهای سوریه ازسال 2011 تاکنون شریک جرم جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی نیروهای تروریست آمریکایی و نیروهای تروریست کشورهای اروپایی درشمال سوریه است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
0
0
۱۳۹۸/۰۸/۰۶ ۱۵:۵۸
بزرگترین نقض حقوق بشر در جهان؛
همکاری مدعیان حقوق بشر در کشتار مردم یمن!
کودک کشی ائتلاف متجاوز سعودی با چراغ سبزآمریکا جنایتکار درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکارشرم آوراست.
درحالی که رژیم متجاوز سعودی بر حملات خود به مردم بی پناه یمن افزوده است، مدعیان و سازمان های حقوق بشری غربی چشمان خودرا بر روی این جنایات بسته اند.
جلوی چشم سازمان ملل عربستان و آمریکا غیرنظامیان را قتل عام می کنند.
جلوی چشم شورای امنیت سازمان ملل عربستان و آمریکا غیرنظامیان را قتل عام می کنند.
جلوی چشم شورای حقوق بشرسازمان ملل عربستان و آمریکا غیرنظامیان را قتل عام می کنند.
جلوی چشم سازمان عفوبین الملل عربستان و آمریکا غیرنظامیان را قتل عام می کنند.
عاملان قتل عام مردم بی گناه یمن باید پاسخگوی جنایات خود باشند.
جلوی چشم سازمان ملل عربستان، آمریکا، امارات و اسرائیل غیرنظامیان را قتل عام می کنند.
بسیاری از کشورهای غربی همچنان به حمایت های تسلیحاتی و لجستیکی از ائتلاف سعودی ادامه می دهند.



۱۳۹۸/۰۸/۰۶ ۱۵:۵۹
متجاوزان بیش از ۵۵ بار به صعده و حجه حمله کردند
تاریخ: ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۸
طی ۱۲ ساعت گذشته نیرو‌های ائتلاف متجاوز بیش از ۵۵ بار به دو استان صعده و حجه حمله کرده اند.
ومجامع حقوق بشری خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت کرده اند؟
نباید درقبال جنایات متجاوزان سکوت کرد.
جنایات مدعیان حقوق بشر
مدعیان حقوق بشر، درجنایات ضد بشری جهان دست دارند.
مدعیان دروغین حقوق بشر درمقابل این کشتار نه تنها ساکت نشسته اند بلکه حتی به آن چراغ سبز نیز نشان می دهند.
مدعیان حقوق بشر به فجایع یمن چراغ سبز نشان می دهند.
فاجعه کشتار بی رحمانه هزاران تن ازمردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن درسایه سکوت سازمان های بین المللی شرم آوراست.
واین درحالی است که مدعیان دروغین حقوق بشر و سازمان های بین المللی ازسال 2015 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات و حشیانه، وحشی گری وغیرانسانی عربستان و متحدانش نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟


۱۳۹۸/۰۸/۰۶ ۱۵:۵۹
پنج سال است که عربستان جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگر درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک به کمک غرب جنایتکار شمار ه یک مردم غیرنظامی، بی‌دفاع و مظلوم یمن را می‌کشد و هیچ‌ صدایی از آمریکا جنایتکار شماره یک و کشورهای غربی جنایتکار شماره یک بلند نمی‌شود. حال که ارتش یمن موفق شده با تعدادی پهپاد پالایشگاه عربستان را به آتش بکشد آمریکایی‌ها جنایتکار شماره یک به تقلا افتاده‌اند و سر و صدا و گریه و لابه راه‌ انداخته‌اند.

۱۳۹۸/۰۸/۰۶ ۱۶:۰۰
آگوست سال 1945 آمریکا بر سر شهرهای هیروشیما و ناگازاکی در ژاپن بمب اتمی انداخت. اکنون 73 سال از آن ماجرا می‌گذرد، اما هنوز هم هیچ‌کس اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده مدعیان حقوق بشر نمی کند، خفه خون گرفتن و سکوت اختیارکرده است.
ومجامع حقوق بشری ازسال 1945 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده مدعیان حقوق بشرنمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
واین درحالی است که مدعیان حقوق بشر و سازمان های بین المللی تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکایی ها جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده مدعیان دروغین حقوق بشرنمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟

۱۳۹۸/۰۸/۰۶ ۱۶:۰۱
آمریکا جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده مدعیان دروغین حقوق بشر ازسال 2015 تاکنون شریک جرم جنایات و حشیانه، وحشی گری وغیرانسانی ائتلاف متجاوز سعودی درجنگ یمن است.
نیروهای تروریست آمریکایی به همراه ائتلاف متجاوز سعودی به علت جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت درجنگ یمن باید در دادگاه لاهه محاکمه شوند.

۱۳۹۸/۰۸/۰۶ ۱۶:۳۰
فرمانده کردهای سوریه ازسال 2011 تاکنون شریک جرم جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی نیروهای تروریست آمریکایی و نیروهای خارجی کشورهای اروپایی درشمال سوریه است.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: