کد خبر: ۸۳۱۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶
تعداد بازدید: ۲۶۸
فرانک ریبری، ستاره فرانسوی فیورنتینا بعد از شکست دراماتیک این تیم مقابل لاتزیو، در تصاویری در حال هل دادن کمک‌داور مسابقه دیده شد، حرکتی که ممکن است او را با محرومیت طولانی مواجه کند.
به گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: عدم توانایی فرانک ریبری، ستاره فرانسوی کهنه‌کار فیورنتینا در کنترل خشم خود در پایان بازی این تیم مقابل لاتزیو در سری آ ممکن است برای او گران تمام شود. در پایان این بازی دراماتیک و شکست 2-1 فیورنتینا مقابل لاتزیو، در تصاویر تلویزیونی مشخص بود که ریبری درحال ترک زمین به سمت کمک‌داور رفته، با او مشغول بحث لفظی شده و او را چند بار هل می‌دهد. حرکتی که ممکن است برای او محرومیت طولانی و چند جلسه‌ای به دنبال داشته باشد.

ریبری، وینگر کهنه‌کار فرانسوی و ستاره سابق بایرن مونیخ که از فصل جاری در فیورنتینا توپ می‌زند در دقیقه 27 بازی دیشب پاس گل تساوی‌بخش تیمش را داد تا فدریکو کیه‌زا کار را به تساوی بکشاند. اما زمانی که لاتزیو در دقیقه 89 گل پیروزی‌بخش خود را به ثمر رساند از ریبری جز اینکه شکست تیمش را از کنار زمین تماشا کند کاری ساخته نبود.

بازیکنان فیورنتینا معتقد بودند پیش از آنکه ایموبیله در دقیقه 89 با ضربه سر دروازه تیم‌شان را باز کند، داور باید بازی را متوقف کرده و یک خطا به سود آنها اعلام می‌کرده ولی داور معتقد بود خطایی در کار نبوده. ریبری که از این تصمیم داور و شکست تیمش خشمگین بود بعد از پایان بازی به سمت تیم داوری رفت تا اعتراض خود را نشان دهد.

اولین دعوای ریبری در سری‌آ؛ خشم فرانک از داور

در تصاویر تلویزیونی کاملا مشخص است که ریبری با یکی از کمک‌داورها وارد بحثی تند می‌شود و دو بار او را هل می‌دهد. در نهایت یکی از اعضای کادر فنی فیورنتینا از راه رسیده و ریبری را از صحنه دور می‌کند تا او کار را برای خود دشوارتر از این نکند.

اولین دعوای ریبری در سری‌آ؛ خشم فرانک از داور

بعد از پایان بازی اعلام شد که ریبری بعد از حرکات خود در پایان بازی یک کارت قرمز از سوی داور دریافت کرده و حالا در آستانه محرومیت طولانی مدت قرار دارد.

اولین دعوای ریبری در سری‌آ؛ خشم فرانک از داور

رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند ریبری به احتمال زیاد با محرومیتی به اندازه سه مسابقه روبرو خواهد شد اما باید به این نکته اشاره کرد که سری آ از چندی پیش اعلام کرده قصد دارد مجازات درگیری بازیکنان با داوران را سنگین‌تر کند و در نتیجه این احتمال وجود دارد که برای ریبری مجازات سنگین‌تری در نظر بگیرد.

اولین دعوای ریبری در سری‌آ؛ خشم فرانک از داور

فارغ از آنچه در پایان بازی دیشب برای ریبری اتفاق افتاد او در فصل جاری با پیراهن فیورنتینا شروع خوبی داشته و بعد از 9 بازی برای این تیم دو گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: