کد خبر: ۸۳۱۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰
تعداد بازدید: ۳۸۵
بهروز عطایی می‌گوید:«عدم ثبات مدیریت در لیگ برتر والیبال سر منشا خیلی از مشکلات در این رشته ورزشی است.»
گلایه‌های بهروز عطایی از شرایط والیبال
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین: بهروز عطایی و بررسی مشکلات مربوط به لیگ برتر والیبال.لیگی که خود عطایی تجربه سال ها کار کردن در آن را دارد.با او تماس گرفتیم تا عطایی درباره مشکلات لیگ حرف بزند.عطایی می گوید مشکل لیگ برتر والیبال اساسنامه و نوع اجرای آن است.

یعنی این اساسی ترین مشکل از نظر شماست؟

شک نکنید که مشکل لیگ برتر والیبال ، نوع اجرای اساسنامه است. با اینکه اساسنامه قابل قبولی داریم اما مفادش درست اجرا نمی شود.اگر سالها درست اجرا می شد و هرسال هم ضعف های کوچک را ترمیم می کردند، سال به سال لیگ بهتر می شد. اما چالشهای لیگ برتر از اجرای بد اساسنامه ناشی می شود. ما هیچ وقت نمی دانیم بازیها به صورت پلی آف برگزار می شود یا نه؟هرسال قبل از شروع رقابتها پروسه تصمیم درباره صعود چهار یا هشت تیم به پلی اف تصمیم بگیریم.

اما لیگ که آیین نامه دارد؟

با اینکه آیین نامه لیگ مشخص است اما اصلا آن را به مربیان نمی دهند.

یعنی چه؟

عوامل بیرونی هم به سازمان ایگ فشار می آورند و فدراسیون با توجه به جمیع جهات تصمیم می گیرد که خروجی های نامطلوب به خاطر دور تسلسل معیوب است.

همه این دلایل باعث می شود که حال لیگ والیبال ما خوب نباشد درست است؟

معمولا در لیگ اتفاقات خوبی نمی بینیم، در حالی که باید تغییر را ببینیم، بی انضباطی و ناهماهنگی در شاکله سازمان لیگ از بالا به پایین؛ یعنی باشگاه ها، داوران، مربیان جریان دارد.

راهکاری دارید؟

معتقدم سازمان لیگ و فدراسیون باید با باشگاه های بزرگ برای سرمایه گذاری و پیشرفت در والیبال اقدام کنند اما والیبال ملی باعث شده تا تیم ها به خاطر تبلیغات سرمایه گذاری کنند.

نقش عدم ثبات مدیریت دراین بازه زمانی به چه صورت است؟

عدم ثبات مدیریت چالش های مختلف را برای والیبال رقم زده است.در حالی که قبلا با مدیریت کارآمد تا مدتها اثراتش ماند. بعداز داورزنی اثرات مثبت بود و حتی بعداز او هم تا ۱۰ ماه خوب جلو رفت اما بعداز آن خلا نبود مدیریت حس می شود.بعداز دوره ضیایی و سرپرستی داوری حالا می توان به جنع بندی رسید که والیبال صاحب ندارد.

حرف خاصی باقی مانده است؟

من می دانستم خاتم اردکان به جمع تیم های لیگی اضافه می شود. فشارهای بیرونی جواب داد تا سازمان لیگ به رغم همه مخالفتهایش باز قبول کرد تا خاتم اردکان اضافه شود. معلوم نیست چرا وقتی دو تیم از لیگ برتر به لیگ یک سقوط می کند، چرا سه تیم از لیگ یک بالا می آید؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: