کد خبر: ۸۳۱۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷
تعداد بازدید: ۳۶۵
تیم ملی تکواندو ایران با کسب دو مدال طلا، یک نقره و سه برنز عنوان نایب قهرمانی تورنمنت بین‌المللی صربستان را از آن خود کرد. این رده‌بندی بر اساس مجموع تیمی مردان و زنان محاسبه شده است.
نایب قهرمانی تکواندوی ایران در تورنمنت صربستان

تیم ملی تکواندو ایران با کسب دو مدال طلا، یک نقره و سه برنز عنوان نایب قهرمانی تورنمنت بین‌المللی صربستان را از آن خود کرد. این رده‌بندی بر اساس مجموع تیمی مردان و زنان محاسبه شده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، هجدهمین تورنمنت بین‌المللی تکواندو در صربستان در رده سنی  بزرگسالان با حضور 285 هوگوپوش، یکشنبه (5 آبان) در شهر بلگراد برگزار شد.

تیم ملی تکواندو مردان ایران به منظور کسب امتیاز در راستای ارتقاء رنکینگ المپیکی که سال پیش از بازی‌های المپیک 2020 توکیو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، با شش هوگوپوش در این رویداد حضور پیدا کرده است.

آرمین هادی‌پور (وزن 58- کیلوگرم)، فرزان عاشورزاده (وزن 63- کیلوگرم)، سروش احمدی (وزن 68- کیلوگرم)، میرهاشم حسینی (وزن 74- کیلوگرم)، سجاد مردانی (وزن 87+ کیلوگرم) و سعید رجبی (وزن 87+ کیلوگرم) هوگوپوشان اعزامی به این رویداد بودند.

در پایان این رقابت‌ها ایران با کسب دو مدال طلا (احمدی و حسینی)، یک نقره (هادی پور)، سه برنز (عاشورزاده، مردانی و رجبی) و 20 امتیاز عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد. این رده‌بندی بر اساس مجموع تیمی مردان و زنان محاسبه شده است.

مکزیک با 3 مدال طلا، یک نقره و 24 امتیاز قهرمان شد و استرالیا با 2 مدال طلا و 14 امتیاز بر سکوی سومی ایستاد.

تیم ملی تکواندو ایران در این رقابت ها تنها در بخش مردان نماینده داشت.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبدالهی به عنوان مربی است.

این مسابقات G1 است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 10، 6 و 3.60  امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می گیرد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: