کد خبر: ۸۳۱۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۷
تعداد بازدید: ۸۸۱
سرمربی ایتالیایی استقلال در هشت هفته نخست لیگ چهار بازیکن تاثیرگذار در تیم دارد که یکی از آنها در بازی حساس مقابل تراکتور حضور ندارد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، سرمربی ایتالیایی استقلال در هشت هفته نخست لیگ چهار بازیکن تاثیرگذار در تیم دارد که یکی از آنها در بازی حساس مقابل تراکتور حضور ندارد. تیم فوتبال استقلال در ادامه روند رو به جلوی تیمی‌اش موفق شد در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر میهمانش پارس جنوبی جم را با دو گل شکست دهد. مهدی قائدی یکی از بهترین بازیکنان استقلال در این بازی بود که بازی خوبش را با زدن گل دوم این تیم کامل کرد.

 

 

دومین گل استقلال به پارس جنوبی، سومین گل قائدی در این فصل برای آبی پوشان بود تا وی با این آمار تبدیل به بهترین گلزن و تاثیرگذارترین بازیکن آنها تا پایان هفته هشتم باشد.بعد از قائدی، فرشید اسماعیلی با 2 گل و یک پاس گل دومین بازیکن تاثیرگذار این تیم است و داریوش شجاعیان به همراه وریا غفوری هر کدام با یک گل و 2 پاس گل دیگر بازیکنان خوب و تاثیرگذار آنها هستند.

 

البته با توجه به مصدومیت شجاعیان او در بازی تراکتور نیست تا یکی از چهار تفنگدار استقلال در این بازی غایب باشد. استقلال جمعه این هفته 10 آبان در تبریز باید به مصاف تیم دنیزلی برود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: