کد خبر: ۸۳۱۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸
تعداد بازدید: ۲۱۱
صبح امروز شهردار مشهد تعطیلی ۶ آبان ماه را به فرمانداری و استانداری خراسان رضوی پیشنهاد داد که استانداری خراسان رضوی با این پیشنهاد موافقت کرد.
مشهد دوشنبه ۶ آبان ماه تعطیل شد
براساس تصمیم گیری استانداری خراسان رضوی مشهد روز دوشنبه تعطیل است.
 
به گزارش خبرداغ ، صبح امروز شهردار مشهد تعطیلی ۶ آبان ماه را به فرمانداری و استانداری خراسان رضوی پیشنهاد داد که استانداری خراسان رضوی با این پیشنهاد موافقت کرد.
 
محمدرضا کلایی شهردار مشهد در صفحه شخصی خود در فضای مجازی گفت: آن طور که مشاهدات عینی من و همکارانم در حوزه حمل و نقل گواهی می‌دهد سیل عظیم جمعیت از جای جای سرزمینمان و حتی آن طرف مرز‌های ایران عزیز با پای پیاده و یا سوار بر ناوگان زمینی، ریلی و هوایی به سوی مشهد چشمگیر است.

او ادامه داد: اگر روند ورود این جمعیت همچنان این گونه باشد قطعا شلوغ‌ترین دهه پایانی صفر سال‌های اخیر را شاهد خواهیم بود به گونه‌ای که ترافیک مناطق مرکزی مشهد را دچار اخلال خواهد کرد لذا به استاندار پیشنهاد کردم تا روز دوشنبه که مابین تعطیلی رحلت حضرت خاتم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و حضرت رضا (ع) است، مشهد تعطیل شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: