کد خبر: ۸۳۱۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۱
تعداد بازدید: ۳۹۱
عملکرد سیستم حمل و نقل عمومی کیش در خدمات رسانی گسترده شش ماه نخست سال 1398 ارزیابی شد.
ارائه عملکرد شش ماه نخست سال 98 از سوی مدیریت حمل و نقل عمومی کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ، سیستم  حمل و نقل عمومی کیش که در قالب 8 شرکت تاکسیرانی و مینی بوسرانی با بیش از 700 دستگاه تاکسی و مینی بوس، به ساکنان و گردشگران جزیره خدمات رسانی می کند؛  از اینرو بررسی صلاحیت رانندگان به منظور صدور و تمدید کارت تردد رانندگی وسایل نقلیه عمومی و شخصی اعم از تاکسی، کامیونت و مینی بوس تور هتل ها تحت نظارت مدیریت حمل و نقل انجام می شود.

در راستای بهبود ارائه خدمات در بخش کنترل و نظارت بر عملکرد، تمامی خودروهای عمومی از طریق سیستم کنترل هوشمند  از لحاظ سلامت تاکسیمتر، GPS و دستگاه کارتخوان بررسی شدند و تعداد 799 مورد از این تجهیزات مورد بازبینی قرار گرفت.

همچنین در سیستم حمل و نقل تعداد یک هزار و 994 مورد برای صدوردفترچه تردد،  یک هزار و 490 معرفی نامه برای استعلام در حوزه های اماکن، راهور و بهداشت و 13 مورد به منظور دریافت مجوز فعالیت اقتصادی به این مدیریت مراجعه کردند.

در خصوص پیگیری و تحویل لوازم به جا مانده در وسایل نقلیه عمومی به مسافران نیز تعداد یک هزار و 243 مورد مفقودی، 395 مورد کشف، 136 مورد به این مدیریت تحویل شد و تعداد 10 هزار و 261 تماس با سامانه 141 نیز بررسی و اعلام نتیجه شده است.

همچنین برای ارتقا سطح آگاهی و برخورد مناسب ،رانندگان سیستم حمل و نقل کیش در کلاس های آموزشی از جمله آداب تشریفات و رفتار با مسافران شرکت کردند.

لازم به ذکر است اعمال قانون خودروی رانندگان متخلف و تشویق رفتارهای مثبت، ساماندهی ایستگاه های وسایل نقلیه عمومی و راه اندازی دفتر نظارت حمل و نقل عمومی در بندرگاه کیش از دیگر اقدامات و خدمات مدیریت حمل و نقل شرکت عمران، آب و خدمات کیش در این بازه زمانی بوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: