کد خبر: ۸۳۱۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۲
تعداد بازدید: ۲۹۷
وزارت خزانه‌داری آمریکا مجوز شرکت "سریکا انرژی" برای اداره میدان Rhum در دریای شمال که شرکت ملی نفت ایران ۵۰ درصد در آن سهم دارد را به مدت دو سال دیگر تمدید کرد.
معافیت ۲ ساله آمریکا برای اداره میدان گازی ایران
به گزراش خبرداغ به نقل از ایسنا ، وزارت خزانه‌داری آمریکا مجوز شرکت "سریکا انرژی" برای اداره میدان Rhum در دریای شمال که شرکت ملی نفت ایران ۵۰ درصد در آن سهم دارد را به مدت دو سال دیگر تمدید کرد.

معافیت صادره از سوی دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا به شرکت‌های آمریکایی مانند تامین‌کنندگان خدمات میدان نفتی اجازه می‌دهد با وجود تحریم‌های واشنگتن علیه ایران، در این میدان فعالیت کنند.


معافیت یک ساله ابتدا در ماه اکتبر سال ۲۰۱۸ و پس از اعلام تحریم‌های آمریکا علیه ایران اعلام شد و معافیت جدید تا ۲۸ فوریه سال ۲۰۲۱ اعتبار دارد.

میچ فلگ، مدیرعامل شرکت "سریکا انرژی" اظهار کرد: میدان Rhum سومین میدان بزرگ تولیدکننده گاز در دریای شمال انگلیس در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۹ است.

وی در بیانیه‌ای گفت: دریافت این مجوز و تضمین مربوط به آن، نتیجه فوق العاده‌ای است که از این دارایی ارزشمند انگلیسی حمایت می‌کند.

بر اساس گزارش رویترز، سریکا ۵۰ درصد سهم در میدان Rhum دارد که سال میلادی گذشته از شرکت BP خریداری کرد. سهم ایران از درآمد این میدان در یک حساب امانی گذاشته می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
0
0
درپاسخ عادل الجبیر وزیر مشاور دولت سعودی در امور خارجی جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک درمنطقه
حمله به یمن با سلاح آمریکایی بود.
حمله به یمن با سلاح کشورهای اروپایی بود.
حمله به یمن با سلاح اسرائیلی بود.
حمله به یمن با دلار نجس سعودی بود.

درپاسخ به محمد جواد ظریف ناتوان، وزیر خارجه کشورمان
درپاسخ عادل الجبیر وزیر مشاور دولت سعودی در امور خارجی جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک درمنطقه
حمله موشکی به نفتکش ایرانی سلاح آمریکایی و دلار نجس سعودی ها بود.
حمله تروریستی درایران سلاح آمریکایی و دلار نجس سعودی ها، اماراتی ها و بحرینی ها بود.


مذاکره با عربستان سعودی، مذاکره با رژیم صهیونیستی است.
گفت وگو با عربستان سعودی، گفت وگو با رژیم صهیوریستی است.
مذاکره با عربستان سعودی، مذاکره با القاعده و داعش است.
گفت وگو با عربستان سعودی، گفت وگو با القاده و داعش است.

عادل الجبیر وزیر مشاور دولت سعودی در امور خارجی جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک درمنطقه باید درباره جنایات و حشیانه، وحشی گری وغیرانسانی ائتلاف متجاوز سعودی درجنگ یمن ازسال 2015 تاکنون توضیح و پاسخ بدهد.
آقای ظریف ناتوان باید توضیح و پاسخ بدهد آمریکا، انگلیس، فرانسه با کدام قانون و مجوز به سوریه حمله کردند؟

آقای ظریف ناتوان باید توضیح و پاسخ بدهد ائتلاف بین المللی آمریکایی با سرکردگی واشنگتن با کدام قانون و مجوز به سوریه و عراق حمله کردند؟

آقای ظریف ناتوان باید توضیح و پاسخ بدهد ترکیه با کدام قانون و مجوز به شمال سوریه حمله کرده است؟ و همچنان نیزادامه می دهد!

آقای ظریف ناتوان باید توضیح و پاسخ بدهد اسرائیل با کدام قانون و مجوز به سوریه حمله کرده است؟ و همچنان نیزادامه می دهد!

آقای ظریف ناتوان باید توضیح و پاسخ بدهد عربستان و متحدانش و اتئلاف متجاوز سعودی با کدام قانون و مجوز ازسال 2015 تاکنون به یمن حمله کردند؟ و همچنان نیزادامه می دهند!

حمله عربستان همراه با چند کشور دیگر به یمن، اجرای قانون جنگل حقوق بشر آمریکایی بود.
حمله عربستان همراه با چند کشور دیگر به یمن، اجرای قانون جنگل حقوق بشر اروپایی بود.
حمله عربستان همراه با چند کشور دیگر به یمن، اجرای قانون جنگل حقوق بشر سازمان های بین المللی بود.
عربستان و متحدانش هیچگاه به قوانین بین المللی احترامی نمی گذارند.
عربستان از بمب‌های آمریکایی علیه یمن استفاده می‌کند
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
0
0
1 - عادل الجبیرنجس و حشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت وزیر مشاور امور خارجه عربستان سعودی جنایتکار شماره یک برجنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی متجاوزان به یمن سرپوش می گذارد.
2 - عادل الجبیرنجس و حشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت وزیر مشاور امور خارجه عربستان سعودی جنایتکار شماره یک دیگر نمی تواند برجنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی عربستان و متحدانش درجنگ یمن سرپوش بگذارد.
3 - مارک اسپر نجس و حشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت وزیر دفاع آمریکا جنایتکار شماره یک برجنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی متجاوزان به یمن سرپوش می گذارد.
4 - مارک اسپر نجس و حشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت وزیر دفاع آمریکا جنایتکار شماره یک دیگر نمی تواند برجنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی عربستان و متحدانش درجنگ یمن سرپوش بگذارد.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: