کد خبر: ۸۳۱۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵
تعداد بازدید: ۲۰۷
موکب خدمات‌رسانی به زائران امام علی ابن موسی الرضا (ع) به مناسبت ایام سالروز شهادت هشتمین اختر تابناک به همت پادگان مهماتی امام تقی (ع) در محور تربت حیدریه - مشهد راه‌اندازی شد.
موکب خدمات‌رسانی به زائران امام رضا(ع) از سوی ارتش راه‌اندازی شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا ، در این موکب، خدماتی همچون پذیرایی از زائران امام رضا(ع) همراه با صبحانه و ناهار، خدمات پزشکی و درمانی شامل تجویز دارو، تزریقات و همچنین خدمات دیگری از جمله خیاطی، کفاشی، پیش‌بینی نمازخانه و سرویس بهداشتی به بیش از هشت هزار نفر از زائران امام هشتم شیعیان ارائه می‌شود.

بنا بر این گزارش، برپایی چادر‌های فرهنگی، نمادی از شهدای گمنام و قبرستان بقیع از اقدامات ویژه فرهنگی موکب خدمات رسانی به زائران امام علی ابن موسی الرضا (ع) است.

گفتنی است، مواکب خدمات رسانی به زائران امام رضا (ع) از سال ۸۷ با هدف خدمت‌رسانی به زائران در در ایام شهادت آن امام بزرگوار برگزار می‌شود و تا ۲۴ ساعت قبل از شهادت امام رضا(ع) دایر است.

به نقل از روابط عمومی ارتش،این موکب‌ در ۵۵ کیلومتری محور مشهد، تربت حیدریه مستقر است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: