کد خبر: ۸۳۰۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶
تعداد بازدید: ۱۴۰
سفیر ایران در لندن با اشاره به تصمیم پارلمان انگلیس برای تمدید زمان خروج از اتحادیه اروپا تا پایان ۲۰۲۰ گفت: خروج انگلیس از اتحادیه برای هر دو طرف انگلیس و اتحادیه آثار دراز مدت اقتصادی و سیاسی خواهد داشت و به همین دلیل فرآیند خروج این مقدار با معضل و پیچیدگی همراه شده است.
بعیدی‌نژاد: خروج انگلیس از اتحادیه اروپا برای هر دو طرف آثار دراز مدت خواهد داشت

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حمید بعیدی‌نژاد در صفحه توئیتر خود نوشت: سه‌شنبه شب ساعت ۱۰ به وقت تهران پارلمان انگلیس توافق دولت و اتحادیه اروپا برای خروج را با اکثریت به تصویب رسانید. ولی تصور اینکه معضل برگزیت پایان یافته فقط یک ربع ساعت به طول انجامید. مصوبه دوم پارلمان نشان داد که نمایندگان زیادی به کلیات طرح رأی داده‌اند تا بتوانند در مرحله بعد بر آن اصلاحیه بزنند.

وی ادامه داد: نمایندگان بسیاری برای ایجاد تاخیر در تصمیم به خروج و هم برای آنکه پارلمان وقت کافی برای بررسی اصلاحیه‌ها داشته باشد ترجیح می‌دهند که زمان خروج انگلیس از اتحادیه که یک هفته دیگر تمام می‌شود، حداقل برای سه ماه تا پایان ژانویه ۲۰۲۰ میلادی تمدید شود. دولت با این رویکرد موافق نیست.

سفیر ایران در لندن گفت: خروج انگلیس از اتحادیه برای هر دو طرف انگلیس و اتحادیه آثار دراز مدت اقتصادی و سیاسی خواهد داشت و به همین دلیل فرآیند خروج این مقدار با معضل و پیچیدگی همراه شده است.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: