کد خبر: ۸۳۰۸۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۷
تعداد بازدید: ۲۰۴
سرکلانتر هفتم از دستگیری ۳۴ فروشنده و کشف ۳۰ هزار قلم داروی تقلبی به ارزش ۵ میلیارد ریال خبر داد
کشف ۵ میلیارد داروی غیر مجاز در پایتخت

به گزارش خبرداغ ، سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: با دریافت گزارش های مردمی مبنی بر اینکه در مرکز پایتخت به ویژه در خیابان های ناصر خسرو، میدان سعدی و ... تعدادی افراد از شرایط روحی و روانی بیماران و همراهان آنان سوء استفاده کرده و اقدام به فروش دارو های غیر مجاز می کنند، بررسی موضوع در دستور کار تیم عملیات ویژه سر کلانتری قرار گرفت.

وی تصریح کرد: تحقیقات پلیسی که در چندین دوره با همکاری کلانتری های حوزه سرکلانتری هفتم انجام شد، حکایت از این داشت که داروفروشان به همراه وسایل نقلیه خود اعم از موتورسیکلت و یا خودرو در محل های مورد نظر حاضر و با شناسایی خریداران دارو از اعتماد شهروندان سوء استفاده کرده و دارو های تقلبی و غیر مجاز به آنان می فروشند.

این مقام انتظامی با بیان این که در این رابطه نیز یک انبار محل دپو داروهای غیر مجاز شناسایی شد، گفت: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری مجرمان و بازرسی از وسایل نقلیه و مخفیگاه متهمان صادر شد.

سرهنگ جلیلیان افزود: صبح روز گذشته در عملیات های همزمان و هماهنگ دستور های قضائی اجرا و ماموران موفق شدند ضمن پلمب محل دپو داروهای تقلبی، ۴ دستگاه موتورسیکلت و ۳ دستگاه خودرو سواری را توقیف کنند.

سرکلانتر هفتم عنوان کرد: در بازرسی از این محل و وسایل نقلیه ۳۰ هزار قلم داروی غیر مجاز کشف و در این رابطه ۳۴ فروشنده نیز دستگیر شدند.

وی در خاتمه با اعلام اینکه متهمان به دادسرای ناحیه ۲۶ جرایم پزشکی معرفی خواهند شد، اضافه کرد: کارشناسان ارزش ریالی داروهای کشف شده را ۵ میلیارد ریال برآورد کرده اند.


مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: