کد خبر: ۸۳۰۸۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۴
تعداد بازدید: ۱۶۴
باشگاه بارسلونا در راستای ختم غائله مناقشات با باشگاه اتلتیکو مادرید بر سر انتقال پر حرف و حدیث «آنتوان گریژمان» به نیوکمپ، با تیم مادریدی توافقنامه‌ای ۱۳ میلیون پوندی امضا کرد.
«معاهده صلح»؛ ختم غائله «گریژمان» با باج ۱۳ میلیون پوندی بارسا به اتلتیکو

به گزارش خبرداغ ، باشگاه اتلتیکو، آبی‌اناری‌ها را به اغوای گریژمان در میانه‌های فصل گذشته و پیش از فعال شدن بند موجود در قرارداد مرد فرانسوی (کاهش از ۲۰۰ به ۱۲۰ میلیون یورو) متهم کرد و متعهد شد که بارسلونا را به دادگاه خواهد کشاند.

بارسایی‌ها به عنوان بخشی از این توافقنامه امتیاز جذب ۶ بازیکن باشگاه اتلتیکو را به عنوان خریدار اولیه کسب کردند که از جمله آنها می‌توان به «سائول نیگوئز» و «خوزه خیمنز» اشاره کرد.

نشریه ال‌موندو اسپانیا مدعی شد که «انریکه سرزو» رییس باشگاه اتلتیکو در ازای دریافت این مبلغ و امضای این توافقنامه با بارسلونا، از انتشار و افشای اسناد مربوط به تخلف آبی‌اناری‌ها در جریان پرونده گریژمان خودداری خواهد کرد.

گفته می‌شود سرزو مدارکی را شامل مکالمه‌ای ایمیلی مابین ستاره فرانسوی و مدیر برنامه‌اش و همچنین تعدادی از وکلا و مشاوران در اختیار دارد؛ مکالمه‌ای که جزئیات انتقال برنامه‌ریزی شده گریژمان به بارسلونا و چگونگی تقسیم ۱۳ میلیون پوند کمیسیون این انتقال را در بر دارد.


ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: