کد خبر: ۸۳۰۷۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
تعداد بازدید: ۳۹۲
دادستان عمومی و انقلاب کمان گفت: عوامل ایجاد ناامنی و رعب و وحشت برای مشتریان فروشگاه رفاه کرمان در کمتر از یک ساعت شناسایی و دستگیر شدند.
دستگیری اعضای باند «گوریل وحشت آفرین»

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اعلام کرد: در پی ورود جمعی از اراذل و اوباش به سر دستگی فردی با نام مستعار گوریل به فروشگاه رفاه کرمان در شب گذشته و ایجاد نا امنی رعب و وحشت با سلاحهای سرد و قمه برای مشتریان و مردم و تخریب اموال توسط این افراد و متواری شدن مجرمان؛ تصاویر این حمله و تهاجم در فضای مجازی پخش شد و مامورین انتظامی شهرستان کرمان با دستورات و احکام قضایی وطی عملیات ویژه و هماهنگ سردسته این باند به همراهی سایر شرکاء جرم را کمتر از یک ساعت شناسایی و در مخفیگاه شان دستگیر و تحویل دادسرا دادند.

دادخدا سالاری افزود : خوشبختانه با اقتدار پلیس شهرستان کرمان هر شش نفر مهاجم متهاجر دستگیر و با تعیین بازپرس ویژه از سوی این دادسرا و با توجه به ایجاد رعب و هراس در بین شهروندان و حمل قمه و سلاح سرد و تشکیل باند جهت اقدام علیه امنیت مردم و فضای کسب و کار، اتهام اقدام علیه امنیت داخلی کشور و محاربه به این افراد تفهیم و قرار بازداشت موقت اجرا شد.

 دادستان عمومی و انقلاب کرمان در ادامه بیان داشت : اعضای این باند سابقه زور گیری ، اخاذی ، صرف مشروبات الکلی و تهدید را در سوابق اتهامی خود داشته و سردسته این باند از افراد زورگیر و مخل امنیت جامعه می باشد.

 سالاری در پایان ضمن تقدیر از زحمات فرماندهی پلیس شهرستان کرمان در امر شناسایی و دستگیری متهمین باند مذکور افزود: دستگاه قضایی به همراهی مجموعه مقتدر پلیس اجازه نخواهد داد فضای امن جامعه و امنیت مردم و شهروندان محترم توسط جمعی اراذل و اوباش مورد تعرض قرار گرفته و در این زمینه با قاطعیت عمل خواهد نمود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: