کد خبر: ۸۳۰۷۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶
تعداد بازدید: ۲۲۴
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سفر به کشور عمان از موزه ملی این کشور بازدید به عمل آورد.
بازدید دکتر مونسان از موزه ملی و آثار فرهنگی‌تاریخی مسقط
به‌گزارش خبرداغ به نقل از  میراث‌آریا، دکتر علی‌اصغر مونسان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی که به عمان سفر کرده است، عصر امروز دوشنبه 29 مهر 98 از موزه ملی عمان بازدید کرد و از نزدیک با آثار تاریخی و اشیای موزه ای موجود در موزه ملی این کشور آشنا شد.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشورمان در ادامه با حضور در پایتخت تاریخی کشور عمان از کاخ سلطنتی العلم بازدید کرد.

دکتر مونسان سپس با همراهی احمد بن ناصر المحرزی وزیر گردشگری عمان و حجت‌الاسلام و المسلمین نوری شاهرودی سفیر ایران در عمان با حضور در خانه اپرای سلطنتی مسقط از بخش‌های مختلف آن بازدید به عمل آورد.

وزرای گردشگری ایران و عمان و سفیر کشورمان در مسقط سپس از گالری اپرا و نمایشگاه نقاشی مینیاتور فاطمه ملکی هنرمند ایرانی دیدن کردند.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشورمان در حاشیه بازدید از خانه اپرای سلطنتی عمان در دفتر یادبود آن نوشت: «بازدید از اپرای هاوس رویال مسقط دلچسب و زیبا بود، بنای فرهنگی زیبا که با هنر مردمان خوب و هنردوست عمان تزئیین شده است. برای مردم خوب و بافرهنگ و صلح‌دوست عمان آرزوی بهترین‌ها را دارم و امیدوارم با رهبری خوب سلطان قابوس مسیر ترقی و پیشرفت این مردمان با عنایت خداوند متعال روز‌به‌روز بهتر طی شود.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: