کد خبر: ۸۳۰۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۷
تعداد بازدید: ۲۱۲
ستاره پرتغالی گفت: فصل بسیاری فوق العاده‌ای را پشت سر گذاشتم و حالا زدن 700 گل دیگر متعلق به دیروز است.در حال حاضر موفقیت یوونتوس و تیم ملی پرتغال در اولویت قرار دارد.

به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب، کریس رونالدو در کنفرانس خبری پیش از بازی در لیگ قهرمانان مقابل لوکوموتیو مسکو گفت: تیم تا حدی زیادی به خود باوری رسید است. هر روز برای رسیدن به آمادگی بیشتر تلاش می کنیم.مثل فصل گذشته به دنبال کسب قهرمانی هستیم و هر روز این خواسته را با خود تکرار می‌کنیم.

رونالدو در مورد 700 گله شدن اظهار داشت و اینکه چه کسی توپ طلا را کسب خواهد کرد اظهار داشت: این رکورد ها زیاد مهم نیست من برای برتری تیم گلزنی می‌کنم و اگر رکوردی جابجا می‌شود جای خوشحالی دارد.در مورد توپ طلا هم باید بگویم که فصل بسیاری فوق العاده‌ای را پشت سر گذاشتم و حالا زدن 700 گل دیگر متعلق به دیروز است.در حال حاضر تنها موفقیت یوونتوس و تیم ملی پرتغال در اولویت من قرار دارد.

اظهارات رونالدو درباره ۷۰۰ گله شدن

کاپیتان تیم ملی پرتغال در جواب سوالی مبنی بر اینکه از چه چیزی بدش می‌آید و چه چیزی خوشحالش می‌کند، گفت: وقتی می‌بینم که به نا حق مطلبی در مورد من نوشته و گفته می‌شود دلخور می‌شوم.البته گلزنی و برد تیم بی شک باعث خوشحالی من می‌شود.

وی در پایان در مورد بالا رفتن سن و تاثیرش بر عملکردش گفت: لازم نیست که بگویم که سن برای من یک عدد است و شما این موضوع را در عملکرد من مشاهده می‌کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: