کد خبر: ۸۳۰۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰
تعداد بازدید: ۱۲۵
رییس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان ایران گفت: تاکنون ۲۲ حزب برای عضویت در جبهه مستقلین اعتدالگرایان ایران ثبت نام کرده‌اند.
حشمتیان: ثبت‌نام ۲۲ حزب برای عضویت در جبهه مستقلین اعتدالگرایان ایران/ انتخاب هیئت رئیسه جبهه در جلسه آینده

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، قدرتعلی حشمتیان درچهل و سومین جلسه جبهه مستقلین و اعتدالگرایان ایران اعلام کرد: علیرغم اینکه برای تمدید مجوز این جبهه فقط نیاز به معرفی ۵ حزب به کمیسیون ماده ده احزاب بود، اما تاکنون ۲۲ حزب برای عضویت در جبهه مستقلین اعتدالگرایان ایران ثبت نام کرده‌اند.

وی گفت: درچهل وسومین جلسه این جبهه که عصر یکشنبه ۲۸ مهرماه ۱۳۹۸ در دفتر مرکزی جبهه برگزار شد و دبیران کل ۹ حزب در جلسه حضور داشتند، با درخواست عضویت حزب رفاه به دبیرکلی بهروز نعمتی موافقت و مقرر شد که در جلسه آتی نیز در مورد انتخاب هیئت رئیسه (دبیر اول و دوم و خزانه دار و منشی وب ازرس) و روسای کمیته‌های هفتگانه نیز اقدام شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: