کد خبر: ۸۳۰۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۵
تعداد بازدید: ۱۵۰
وزیر امور خارجه گفـت: اتفاق خاص و جدیدی نیفتاده و ما همیشه آماده بودیم که به کشور‌های همسایه برای همکاری سفر کنیم و کماکان هم این آمادگی را داریم.
ابراز تمایلم برای سفر به ریاض موضوع جدیدی نیست

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا،  محمدجواد ظریف در حاشیه بازدید از کارخانه نوآوری آزادی، درباره مصاحبه‌ای که با شبکه تلویزیونی «المسیره» انجام داده و در آن برای سفر به ریاض اعلام آمادگی کرده است، گفت: دست دوستی و همکاری جمهوری اسلامی همیشه به سمت کشور‌های همسایه دراز بوده و اگر زمینه فراهم باشد و آمادگی وجود داشته باشد که کشور‌های همسایه همکاری کنند حتما ما هم این آمادگی را خواهیم داشت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در دولت دوازدهم وزارت امور خارجه دو ابراولویت داشته؛ یکی موضوع منطقه و دیگری بحث اقتصاد مقاومتی و دیپلماسی اقتصادی. البته این دو به هم ربط دارند چرا که بهترین جا برای صادرات جمهوری اسلامی، منطقه است.

وزیر امور خارجه کشورمان ادامه داد: امکاناتی که ما برای صادرات داریم به عنوان یکی از روش‌های شش گانه تقویت اقتصاد کشور، افزایش صادرات، افزایش خدمات فنی مهندسی و افزایش کار غیر ضروری در برابر واردات، سرمایه گذاری و گردشگری است.

ظریف با بیان اینکه شرکت‌های دانش بنیان و تولیدات علمی آن‌ها یکی از مزیت‌های نسبی ما در صادرات است گفت: امروز بسیار خوشحالم که جوانان زیادی را در اینجا دیدم که می‌توانند توفیقات بسیار زیادی در بازار‌های جهانی داشته باشند و امیدوارم دولت بتواند موانعی را که تحریم‌های ظالمانه آمریکا بر سر راه این جوانان ایجاد کرده بردارد؛ البته آنطور که من این جوانان توانمند را دیدم این‌ها خودشان موانع را برمی دارند چرا که دنیا احساس می‌کند نداشتن این توانمندی‌ها ضرری برای خودشان است.

وزیر امور خارجه با اشاره به روش‌های نوین و علمی ارایه شده در کارخانه نوآوری آزادی برای شرکت کنندگان در آن آرزوی موفقیت کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
0
0
آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2001 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک تسلیحات تروریسم را تامین می کند و همچنان نیزادامه می دهد.

آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2001 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک تسلیحات القاعده را تامین می کند و همچنان نیزادامه می دهد.

آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2001 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک تسلیحات طالبان را تامین می کند و همچنان نیزادامه می دهد.

آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک تسلیحات گروهک تروریستی جیش الظلم را تامین می کند و همچنان نیزادامه می دهد.

آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک تسلیحات داعش را تامین می کند و همچنان نیزادامه می دهد.

آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک تسلیحات تروریست های را تامین می کند و همچنان نیزادامه می دهد.

آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2015 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک تسلیحات ائتلاف متجاوز سعودی را تامین می کند و همچنان نیزادامه می دهد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
0
0
آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2001 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگر درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک تسلیحات تروریسم را تامین می کند و همچنان نیزادامه می دهد.

آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2001 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگردرسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک تسلیحات القاعده را تامین می کند و همچنان نیزادامه می دهد.

آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2001 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگردرسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک تسلیحات طالبان را تامین می کند و همچنان نیزادامه می دهد.

آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک دیگرتسلیحات گروهک تروریستی جیش الظلم را تامین می کند و همچنان نیزادامه می دهد.

آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگردرسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک تسلیحات داعش را تامین می کند و همچنان نیزادامه می دهد.

آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگر درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک تسلیحات تروریست های را تامین می کند و همچنان نیزادامه می دهد.

آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2015 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگردرسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک تسلیحات ائتلاف متجاوز سعودی را تامین می کند و همچنان نیزادامه می دهد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
0
0
هزینه حمله موشکی به نفتکش ایرانی را عربستان سعودی پرداخت کرده است.
99 درصد عربستان سعودی عامل اصلی حمله موشکی به نفتکش ایران در دریای سرخ است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
0
0
ظریف ثابت کرده است که دیگر نمی توان ازمردم ایران و کشور دفاع و حمایت کند.
هنوز هیچ گروهی مسئولیت حمله موشکی به نفتکش ایرانی در دریای سرخ را بر عهده نگرفته است.
هنوز هیچ کس مسئولیت این حملات را بر عهده نگرفته است ولی حمله موشکی به نفتکش ایرانی در دریای سرخ بویی دلار نجس سعودی ها نشان می دهد
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: