کد خبر: ۸۳۰۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۴
تعداد بازدید: ۲۸۵
معاونت دانشجویی دانشگاه علم و صنعت با صدور اطلاعیه‌ای از تغییر پیمانکار تغذیه این دانشگاه خبر داد.
پیمانکار تغذیه دانشگاه علم‌ و صنعت تغییر کرد

به گزارش خبرداغ ، دانشگاه علم و صنعت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در رابطه با نقصان خدمات تغذیه‌ای دانشجویان، دانشگاه نظر به اهمیت سلامت دانشجویان و در ادامه عزم راسخ برای ارایه خدمات بهینه، اقدامات متعددی را انجام و تمهیدات لازم را تا حصول نتیجه مطمئن ادامه خواهد داد. امید است با همفکری و همدلی و همراهی همه اقشار دانشگاهی به ویژه دانشجویان دانشگاه، از بروز اتفاقات مشابه جلوگیری به عمل آید.

در این اطلاعیه آمده است: از آنجا که حوزه معاونت دانشجویی، متولی ارایه خدمات به دانشجویان دانشگاه بوده و در جهت تامین رفاه حال آنان فعالیت می کند، حسب وظایف خود در رابطه با موضوع پیش آمده، اقدامات و تصمیماتی را انجام و اتخاذ نموده است.


تشکیل کارگروهی با حضور نمایندگان دانشجویی و همکاران معاونت دانشجویی، جهت بررسی همه جانبه موضوع پیش آمده، دعوت از تیم دانشکده علوم پزشکی دانشگاه شهید بهشتی (با توجه به مسئولیت تخصصی آن در بررسی سلامت مواد غذایی)، در تاریخ ۲۴ مهر ۹۸ برای بررسی جامع و نمونه برداری دقیق، در خصوص تهیه مواد، نگهداری، طبخ و فرآیند توزیع غذای دانشگاه از جمله اقدامات دانشگاه جهت پیشگیری از بروز این وقایع است.

دانشگاه علم و صنعت تاکید کرده است که همه هزینه های درمانی دانشجویان مبتلا را جبران کند ضمن این که دانشگاه مصمم است برای پیشگیری از پیشامدهای مشابه، هرگونه اقدام لازم را به انجام رساند.

لذا در پی مسایل اخیر و با توجه به اهمیت حفظ سلامت دانشجویان، دانشگاه تغییر پیمانکار تغذیه را در دستور کار خود قرار داده است. امید که با مسئولیت پذیری، همکاری و وفاق، شاهد تکرار این گونه نواقص نباشیم.

انتخاب پیمانکار جدید دانشگاه علم و صنعت تا ۱۰ روز آینده

نایب دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علم و صنعت از برکناری پیمانکار سلف دانشجویان این دانشگاه و یکسان شدن محل طبخ غذای دانشجویان و اساتید این دانشگاه خبر داد و گفت: پیمانکار جدید دانشگاه تا ۱۰ روز آینده مستقر خواهد شد.

حامد کلانتری ضمن بیان این مطلب به آخرین تصمیمات دانشگاه علم و صنعت به منظور پیشگیری از وقوع اتفاقات اخیر اشاره کرد و گفت: در جلسه‌ای که امروز با حضور معاون سازمان امور دانشجویان، معاون دانشجویی دانشگاه علم و صنعت و برخی مسئولان دیگر برگزار کردیم قرار شد پیمانکار سلف دانشجویی دانشگاه برکنار شود و جذب پیمانکار جدید با صدور اعلامیه مناقصه صورت بگیرد.

او در ادامه تصریح کرد: در این جلسه دانشگاه علم و صنعت متعهد شد طی قراردادی با اورژانس کل کشور فضای مورد نیاز دانشگاه را برای حضور اورژانس در مجموعه دانشگاه فراهم آورد. ضمن این که دانشگاه متعهد شد تمامی هزینه‌های درمان دانشجویان را به طور کلی پرداخت کند.

نایب دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علم و صنعت با تاکید بر اینکه هزینه رزرف غذای دانشجویان حادثه دیده از سوی دانشگاه به آنها برگردانده می‌شود، گفت: بر اساس توافق انجام شده قرار شد امکان خروج دانشجویان دختران در شرایط اضطرار با موافقت سرپرست خوابگاه فراهم شود و با عوامل مانع از خروج دانشجویان نیز برخورد صورت بگیرد.

کلانتری همچنین از یکسان شدن محل طبخ غذای دانشجویان و اساتید دانشگاه خبر داد و گفت: مجموعه رستوران‌های دانشگاه علم و صنعت در بهمن‌ماه جاری در سطح دانشگاه فعال خواهند شد و بر این اساس سوبسید مشخصی برای دانشجویان ارائه می‌شود. ضمن این که سازمان امور دانشجویان قول داده است تا با اختصاص بودجه لازم برای افزایش کیفیت سلف غذای دانشگاه کمک کند.

نایب دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علم و صنعت در پایان از اختصاص بودجه حدود سه میلیارد تومانی برای تعویض تجهیزات اینترنتی خوابگاه‌های دانشگاه خبر داد و گفت: معاون سازمان امور دانشجویان متعهد شده این اعتبار را به منظور ارتقا شبکه اینترنت دانشگاه پرداخت کند.


ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: