کد خبر: ۸۳۰۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲
تعداد بازدید: ۲۰۰
معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس کشور گفت: تمامی مرز‌های چهارگانه به‌خصوص مهران و شلمچه که بیشترین تردد را داشته‌اند، هیچ نگرانی در حوزه بهداشت و درمان ندارند.
سلامت زائران در مرزها برای ورود به کشور کنترل می‌شود؛ آماده باش کامل بیمارستان‌ها و اورژانسبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس کشور گفت: تمامی مرزهای چهارگانه به‌خصوص مهران و شلمچه که بیشترین تردد را داشته‌اند، هیچ نگرانی در حوزه بهداشت و درمان ندارند.

حسن نوری معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس کشور مستقر در مرز مهران دقایقی قبل اظهار داشت: در تمامی مرزهای چهارگانه به‌خصوص مهران و شلمچه که بیشتر تردد زائرین از این دو مرز انجام می‌شود در حوزه درمان، بهداشت و فوریت‌های پزشکی آمادگی کامل برای خدمات‌رسانی به زائرین را وجود دارد، همچنین بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها نیز در آماده‌باش کامل قرار دارند.

وی افزود: دارو و تجهیزات پزشکی به میزان کافی در این مرزها تدارک دیده و در اختیار پزشکان قرار دارد، همکاران بهداشت در گیت‌های ورودی مرزها مستقر هستند و اگر بیماری واگیر بین زائران مشاهده شود کنترل و درمان شده سپس وارد کشور می‌شوند.

معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس کشور خاطرنشان کرد: اگر در زائر بدحالی یا موارد خاصی در ورود به کشور مشاهده شود همکاران فوریت‌های پزشکی بیماران را به بیمارستان‌های مرزی منتقل کرده و در صورت نیاز به بیمارستان‌های استان انتقال داده می‌شوند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر وضعیت بیمارستان‌های مرز پایدار است، دارو و تجهیزات با کمک ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسدان به میزان کافی فراهم است.

نوری تاکید کرد: هم‌اکنون هیچ نگرانی در حوزه بهداشت، درمان و فوریت‌های پزشکی در مرز مهران وجود ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: