کد خبر: ۸۳۰۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲
تعداد بازدید: ۲۲۳
امیر نصیرزاده:
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: جت «یاسین» مطابق با استاندارهای جهانی و برابر الگوی مطالبات و نیازهای آموزشی نیروی هوایی ارتش ساخته شده است.
جت «یاسین» برابر نیازهای نیروی هوایی ارتش ساخته شده استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، امیر خلبان عزیز نصیرزاده امروز ( پنجشنبه) در مراسم رونمایی از جت پیشرفته آموزشی یاسین، گفت: امروز شاهد پرواز جت آموزشی «یاسین» در پایگاه شهید نوژه بودیم که افتخار بزرگی برای نیروی هوایی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به پرواز موفقیت آمیز جت «یاسین» افزود: خدا را سپاسگزار و شاکریم که امروز خلبان شجاع و ولایتمدار ما با هواپیمای ساخت دانشمندان عزیز کشورمان به پرواز درآمد و از این پرواز رضایت کامل داشت.

فرمانده نهاجا تاکید کرد: این هواپیما مطابق با استاندارهای جهانی و برابر مطالبات و نیازهای آموزشی نیروی هوایی ارتش ساخته شده و تمام طراحی‌های آن در داخل کشور انجام شده است.

امیر نصیرزاده گفت: ان‌شاالله در آینده منتظر تولید انبوه این جت آموزشی هستیم تا اسکادران کاملی در اختیار نیروی هوایی قرار گیرد و پروازهای آموزشی آن در سطح نیرو آغاز شود.

وی تاکید کرد: با ساخت این جت آموزشی نیروهای فنی و محققان ما در حوزه صنایع هوایی در عمق فناوری پیچیده نفوذ کردند و قطعا در آینده شاهد پیشرفت‌های بسیار بزرگتری در این رابطه خواهیم بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: