کد خبر: ۸۳۰۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸
تعداد بازدید: ۱۸۳
بایدن:
سناتور آمریکایی، از تصمیم ترامپ برای خروج از سوریه انتقاد کرد و گفت: ترامپ با این کار اقتدار اخلاقی آمریکا را تضعیف می‌کند و اعتبار رقبای ما یعنی روسیه و ایران را بالا می‌برد.
ترامپ با تضعیف اقتدار اخلاقی آمریکا، اعتبار روسیه و ایران را بالا می‌بردبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، جو بایدن سناتور دموکرات آمریکایی در واکنش به تصمیم دونالد ترامپ برای خروج از سوریه گفت: این تصمیم شکست کامل برای آمریکا است و اعتبار آمریکا در جهان را نابود می‌کند.

وی در ادامه  گفت: این تصمیم نشاندهنده خیانت آمریکا به شرکای شجاع کرد ما است. ترامپ با این کار اقتدار اخلاقی آمریکا را تضعیف می‌کند و اعتبار رقبای ما یعنی روسیه و ایران را بالا می‌برد.

بایدن همچنین گفت: ترامپ یک مسئول ناموفق است. او بی‌پرواترین و بی‌کفایت‌ترین مسئولی است که تاکنون داشته‌ایم.

به نقل از آسوشیتدپرس،وی افزود: تصمیم‌های ترامپ باعث انزوای آمریکا می‌شود. ما در بحران‌های بین‌المللی تنها خواهیم ماند چراکه اعتبار خود را از دست داده‌ایم و شرکای ما به ما اعتما نخواهند کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: