کد خبر: ۸۳۰۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰
تعداد بازدید: ۲۱۱
اردوغان به تحریم هالک بانک واکنش نشان داد.
واکنش اردوغان به تحریم هالک بانک ترکیه به اتهام دور زدن تحریم‌هابه گزاش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه از تصمیم آمریکا مبنی بر تحریم هالک‌بانک ترکیه انتقاد کرد.

اردوغان در این باره گفت: پرونده هالک بانک قبلا مختومه شده بود اما دادستان‌های آمریکا بار دیگر آن را به جریان انداخته‌اند. این تصمیم یک اقدام غیرقانونی و زشت است.

وی افزود: باید ببینیم آن‌ها چه تصمیمی می‌گیرند و ما متناسب با تصمیم آن‌ها واکنش نشان خواهیم داد.

دادستان‌های آمریکا، هالک بانک ترکیه را به اتهام دور زدن تحریم‌های آمریکا علیه ایران در فهرست تحریم‌های خود قرار دادند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
0
0
آمریکا در مبارزه با داعش نقش تماشاگر دارد
اگر حمایت جمهوری اسلامی ایران نبود، عراق اکنون با وضعیت بسیار دشواری مواجه بود.
آمریکا در جنگ با القاعده و داعش جدی نبود و اگر آمریکایی ها و اروپایی ها در جنگ با القاعده و گروه تروریستی داعش جدیت داشتند و همراه عراق وارد جنگ با تروریست ها می شدند.
آمریکا داعش را زمان اشغال عراق بوجود آورد
داعش در واقع در زندان بوکا در جنوب عراق و زیر نظر آمریکا در زمان اشغال عراق بوجود آمد.
ابو احمد از زندانیان سابق بوکا که اکنون از سرکردگان داعش است، گفت که بوکا مکانی مناسب بود که ما و ایدیولوژی مان در آن شکل گرفت.
برای اولین بار با ابراهیم عواد السامرایی معروف به ابو بکر بغدادی در این زندان آشنا شدم، برخی از زندانیان نزد وی می آمدند اما کسی نمی دانست او روزی سرکرده خواهد شد.
احساس می کردم بغدادی موضوعی را مخفی می کند که نمی خواهد دیگران آن را بفهمند. فردی آرام و دارای شخصیتی خاص بود. آمریکاییان وی را فردی می دانستند که برای حل منازعات در زندان و حفظ آرامش آن می کوشد.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: