کد خبر: ۸۳۰۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳
تعداد بازدید: ۲۰۱۴
شواهد و قرائن روزهای گذشته همچون دستگیری روح الله زم و بیژن قاسم زاده صادر کننده دستور فیلتر تلگرام و نیز بازگشت خبرگزاری های رسمی و سازمان ها به تلگرام نشان از رفع فیلتر تلگرام است.
تلگرام رفع فیلتر می شود؟ / پایان فیلترینگ تلگرام یک مطالبه عمومیعلی احمدی فعال حوزه رسانه طی مصاحبه ای با خبرداغ در رابطه با احتمال رفع فیلتر تلگرام گفت: با توجه به اتفاقات و تحرکات مرتبط با پیام رسان تلگرام پیش بینی می شود تلگرام بزودی رفع فیلتر شود.

از جمله شواهد و قرائنی که نشان دهنده این گشایش است می توان به دستگیری روح الله زم که با کانال تلگرامی معاند آمد نیوز طی دو سال قبل با افشاگری های ساختی و بدور از واقعیت تعدادی از هموطنان را با خود همراه ساخت و موجب تحریک نابجا تعدادی از ایشان گردید و در پی فعالیت ناسالم ایشان با توجه به عدم امکان نظارت بر سرورهای تلگرام، مسئولان مربوطه تصمیم بر فیلتر پیام رسان تلگرام گرفتند که با توجه به دستگیری زم و از بین رفتن التهاب آفرینی ایشان و نیز دستگیری بیژن قاسم زاده بازپرس صادر کننده دستور فیلتر تلگرام و نیز تحرکاتی همچون بازگشت اکثر سازمان ها و خبرگزاری های رسمی همچون تسنیم، فارس، صداوسیما و بازگشت امروز خبرگزاری مهر (وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی ) و نیز قرار گرفتن در سال انتخابات مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و ریاست جمهوری در سال آینده که نیازمند مشارکت حداکثری هموطنان است، پیش بینی می شود بزودی پیام رسان تلگرام رفع فیلتر گردد. 

انتشار شفاف اطلاعات و اخبار چنانچه سالم و بدون غرض ورزی باشد قطعاً موجبات پیشرفت و جلوگیری از فساد خواهد بود. الحمدوالله با توجه به نگاه شایسته ریاست قوه قضائیه به رسانه ها در جهت اطلاع رسانی و شفافیت و حتی افشاگری فسادها، احتمال گشایش هایی در دیگر پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی همچون توئیتر هم قابل پیش بینی است.

امیدواریم این پیش بینی به نتیجه برسد چراکه پایان فیلترینگ تلگرام که یک مطالبه عمومی است و آغازی برای رفع فیلتر دیگر مسدودی های سالهای گذشته که خروجی آن جامعه آگاه و مطالبه گر تعالی کشور خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: