کد خبر: ۸۳۰۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
تعداد بازدید: ۱۷۶
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: فرایند خارج کردن از روند تولید خودروهایی که اعلام شده، در پایان سال جاری پایان خواهد یافت و در حال جایگزینی خودروهای دیگری با خودروهایی هستیم که تولیدشان متوقف می‌شود.
پایان فرآیند خروج از روند تولید خودروهای اعلام شده، پایان سال جاری است

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، رضا رحمانی امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به خبرنگاران در مورد خروج برخی خودروها از چرخه تولید، گفت: در برخی خودروهای پر تیراژ به‌خصوص در خانواده پراید و پژو خروج از روند تولید خواهیم داشت.

وی افزود: فرایند خارج کردن از روند تولید خودروهایی که اعلام شده، در پایان سال جاری پایان خواهد یافت و در حال جایگزینی خودروهای دیگری با خودروهایی هستیم که تولیدشان متوقف می‌شود. همچنین خودروسازها تعهدات خود را به‌زودی انجام خواهند داد.

وزیر صمت در پاسخ به سوالی درباره تفاوت قیمت میان تولید پراید و قیمت فروش آن نیز، اظهار داشت: این سخنان که قیمت تولید پراید از قیمت فروش آن پایین‌تر است کاملا دروغ است.

رحمانی در مورد رد طرح تشکیل وزارت بازرگانی از سوی شورای نگهبان گفت: ما تابع قانون بوده و نظر شورای نگهبان را می‌پذیریم.

وی در مورد بهبود فضای کار در کشور نیز افزود: در این حوزه برخی اقدامات باید در حیطه داخلی وزارتخانه صورت می‌پذیرفت که آنها به‌خوبی انجام شده، به‌طوری که در حال حاضر از ۸۷ مجوز بهره‌برداری به ۴۶ مجوز رسیدیم که موجب تسهیل کارها شده است. سامانه‌ها نیز کامل‌تر شده است و این اقدامات در حیطه خود وزارت موثر بوده است.

وزیر صنعت،معدن و تجارت درباره اقدامات فراوزارتخانه‌ای در این حیطه نیز گفت: ما به عنوان متولی حوزه کسب و کار از دستگاه‌های دیگر مطالبات و پیگیری‌های لازم را داریم چرا که مسئول مستقیم این حوزه، مرکز ملی فضای کسب و کار است که در وزارت اقتصاد قرار دارد. ما ارتباطات خوبی با این مرکز داشته و در گزارش این نهاد به‌عنوان وزارتخانه نمونه در بهبود فضای کسب و کار شناخته شده‌ایم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: