کد خبر: ۸۳۰۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵
تعداد بازدید: ۱۵۵
نخست‌وزیر پاکستان در دیدار با ولیعهد عربستان سعودی، درباره تحولات منطقه و برخی مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی گفت‌وگو کرد.
جزئیات دیدار نخست‌وزیر پاکستان با بن‌سلمان

به گزارش خبرداغ به نقل از واس، «عمران خان» نخست‌وزیر پاکستان، روز گذشته پس از حضوری یک روزه در ایران، عازم عربستان سعودی شد و با «سلمان بن عبدالعزیز» و «محمد بن‌سلمان» پادشاه و ولیعهد این کشور دیدار کرد.

عمران خان و ملک سلمان طی نشستی، به بررسی روابط دوجانبه میان ریاض و اسلام‌آباد و چشم‌انداز این روابط و نیز آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی پرداختند.

نخست‌وزیر پاکستان همچنین دیداری با محمد بن‌سلمان ترتیب داد و طرفین در این دیدار، روابط دوجانبه میان دو کشور و تقویت همکاری‌ها را مورد بحث و بررسی قرار دادند. بررسی تحولات منطقه و برخی از مسائل مورد اهتمام طرفین از دیگر محورهای این دیدار بود.

خان، بامداد امروز بعد از اقامه نماز صبح در مسجد «نبوی» در شهر مدینه منوره، عازم کشورش شد.

منابع سعودی درباره این موضوع اظهار نظر نکرده‌اند که آیا نخست‌وزیر پاکستان در جریان این سفر، پیشنهاد میانجیگری برای کاهش تنش میان تهران و ریاض را مطرح کرده است یا خیر.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: