کد خبر: ۸۳۰۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳
تعداد بازدید: ۴۹۱
رئیس جمهور گفت: دوستان ما و کشورهای دوست منطقه ما را فراموش نکرده‌اند، آنها به زبان به آمریکا احترام می‌کنند و در عمل با ما کار می کنند. وی بیان داشت: ما از دوستانمان، کشورهای همسایه و کشورهای بزرگی که در این شرایط در کنار ما بودند هر چند با زبان گرم هم با کاخ سفید بخاطر ترس از تحریم شرکت‌‌هایشان حرف زدند ممنونیم.
باید در برابر آتش‌افروزان با صدای بلند صحبت کنیم/ کار این دولت برای سلامت و محیط زیست قابل مقایسه با ادوار گذشته نیست

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در اجلاس وزرای بهداشت کشورهای منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت گفت: برای جمهوری اسلامی ایران باعث افتخار است که در طول ۴۰ سال گذشته انقلاب اسلامی به طور متوسط هر سال شش ماه بر امید به زندگی مردم افزوده شد.

وی ادامه داد: در این دوره امید به زندگی از ۵۶ سال ۷۶ افزایش پیدا کرده است. دولت یازدهم و دولت دوازدهم از سال ۲۰۱۳ و در طول این ۶ سال همه تلاش و افتخارش این بوده که به عنوان دولت سلامت و دولت محیط زیست باشد. کاری که این دولت برای سلامت و محیط زیست انجام داده قابل مقایسه با ادوار گذشته نیست.

رئیس جمهور گفت:‌ یکی از اقدامات این دولت، نجات ۱۴ میلیون انسان ایرانی از طوفان نمک بوده است. احیای دریاچه ارومیه به عنوان اولین تصمیم دولت در روز اول تشکیل آن بود.

روحانی با تاکید بر اینکه امروز می‌توانیم از احیای دریاچه مطمئن باشیم، خاطر نشان کرد: اگر این قدم برداشته نمی‌شد امروز شهری به نام تبریز وجود نداشت و ۱۴ میلیون نفر در غرب ایران مهاجرت کرده بودند و تمام باغات و مزارع در این منطقه از بین رفته بود.

رئیس جمهور تصریح کرد: اگر تلاش دولت یازدهم و دوازدهم برای هوای پاک و سلامت مردم ایران نبود، بنزین های تولید شده پتروشیمی میلیون ها بیمار را راهی بیمارستان کرده بود اما امروز در تمام شهرهای بزرگ ایران از بنزین و گازوئیل یورو ۵ استفاده می‌شود و این جلوگیری از آلودگی هوا به معنای تضمین سلامت مردم عزیز ما بوده است.

وی تصریح کرد: در تلاشی که در این مدت انجام گرفته هزینه بیمار کاهش یافته است و پول پرداختی بیمار در بیمارستان حداکثر ۱۰ درصد در شهر‌ها و ۵ درصد در روستاها بوده است و این کار چه در قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب بی نظیر بوده است.

روحانی با اشاره به طرح تحول سلامت گفت: سال‌ها در کشور ما افرادی از بیماری رنج می‌بردند اما چون پول درمان نداشتن به پزشک و بیمارستان مراجعه نمی‌کردند. بعد از اعلام طرح تحول سلامت بازدیدی که از چندین بیمارستان داشتم دیدم افرادی بستری شدند، از آنها سوال کردم که درد و ناراحتی شما مربوط به چند سال پیش است و بعضی از آنها به من گفتند مربوط به شش یا هفت سال قبل بوده است و می گفتند آن وقت ما پول نداشتیم که به بیمارستان و پزشک مراجعه کنیم و با درد می ساختیم.

وی با تاکید بر اینکه آرامش و کاهش درد مردم به عنوان افتخار برای وزارت سلامت، پزشکان پرستاران و برای همه کادر درمانی جمهوری اسلامی ایران است، خاطر نشان کرد: حادثه ای در کشور ما رخ نداد مگر آن که پزشکان و پرستاران در خط مقدم حضور در مناطق سخت باشند.

رئیس جمهور با اشاره به حضور برخی جراحان و پزشکان در بیمارستان صحرایی در عملیات بدر گفت: پزشکان و جراحان ما با خط مقدم جنگ فقط چند کیلومتر فاصله داشتند که حتی برد خمپاره دشمن به این بیمارستان‌ها می رسید. هر وقت زلزله، طوفان و سیل و یا مشکلی پیش بیاید که پزشکان و پرستاران ما با اولین هواپیماها و هلیکوپترهای به عنوان راهیان سرزمین سختی حرکت می‌کنند. من این را در زلزله بم، منجیل، رودبار و کرمانشاه دیدم.

وی اظهار داشت: وقتی به بیمارستان کرمانشاه بعد از ۴۸ ساعت از وقوع زلزله رسیدم در این بیمارستان در عرض ۴۸ ساعت سیصد عمل جراحی انجام شده بود و جراحی را دیدم که برای بی خوابی ۷۲ ساعته قدرت ایستادن روی پا و زانو نداشت این افتخار ماست.

روحانی بیان داشت: افتخار ما تنها دانش پزشکی ما، داروسازی کشور ما، بخش تشخیص بیماری‌های ما و تحصیلات سطح بالای پزشکان ما نیست افتخار ما فداکاری و ایثار پزشکان است.این ایثار و فداکاری و اخلاق پزشکی است که به مردم ما آرامش می‌دهد.

رئیس جمهوری تصریح کرد: بیمارستان و پزشک فقط برای درمان نیست قبل از بیمار، برای دادن اطمینان به مردم است. شما وقتی مشاهده می‌کنید که یک بیمارستان مجهز در چند هزار متری خانه شما وجود دارد و پزشک حاذق فداکاری در آنجا هست ولو اینکه بیماری‌ای ندارید راحت می‌خوابید چرا که می‌دانید اگر فرزند یا پدر شما بیمار شد پزشک آماده وجود دارد.

روحانی با بیان اینکه اولین اثر بیمارستان و پزشک دادن اعتماد به مردم است،گفت:‌ بهداشت از تغذیه سالم آغاز می‌شود. قبل از انقلاب مردم ایران با اینکه جمعیت آن زمان حدود ۳۰ میلیون نفر بوده مقدار کالری مصرفی آنها به طور متوسط ۲ هزار و ۱۰۰ کیلوکالری بوده و امروز مقدار مصرفی ما با ۸۳ میلیون جمعیت، ۲ هزار و ۵۰۰ کیلوکالری است یعنی ۴۰۰ کیلوکالری اضافه شده این به معنای آن است که در کشور ما سوءتغذیه وجود ندارد.

وی بیان داشت: علی‌رغم همه مشکلات و تحریم‌ها تابستان امسال نسبت به تابستان پارسال ۸۴۳ هزار اشتغال خالص داشتیم و این افتخار برای جمهوری اسلامی ایران است .

روحانی با اشاره به جنایت آمریکا علیه ملت ایران خاطر نشان کرد: آمریکا بدون دلیل و بهانه و صرفاً به خاطر فشار افراطیون داخلی‌اش، رژیم صهیونیستی و عربستان سر تسلیم فرود آورد و از برجام خارج شد این را هم یک مقام سعودی اعلام کرد، هم سردمدار رژیم اشغالگر قدس اعلام کرد و هم افراطیون کاخ سفید. این تحلیل من نیست خبری است که همه دنیا شنیدند.

رئیس جمهور گفت: خارج شدن از یک توافق یک ننگ برای کشور است اما این ننگ بالاتر خواهد بود زمانی که این توافق به تایید شورای امنیت سازمان ملل رسیده و بنابراین مقررات بین المللی را زیر سر گذاشته و این ننگ بیشتر می‌شود زمانی که مواد غذایی و داروی هم جزو تحریم باشد.

روحانی با تاکید بر اینکه دولت آمریکا مرتکب جنایت ضد بشری شده و اقدام آمریکا یک تروریسم اقتصادی است، خاطر نشان کرد: البته این به این معنا نیست که ملت ایران به زانو درآمده باشد محققین ما، شرکت‌های دانش بنیان ما، شرکت های داروسازی و کارآفرینان ما تلاش خود را مضاعف کردند و امروز به سمت خودکفایی کامل در حال حرکت هستیم.

رئیس جمهور تصریح کرد: بیش از ۹۵ درصد داروهای خود را در کشور خودمان تولید می‌کنیم و این به آن معنا نیست که دوستان ما و کشورهای دوست منطقه ما را فراموش کرده باشند آنها به زبان به آمریکا احترام می‌کنند و در عمل با ما کار می کنند.

وی بیان داشت: ما از دوستانمان، کشورهای همسایه و کشورهای بزرگی که در این شرایط در کنار ما بودند هر چند با زبان گرم هم با کاخ سفید بخاطر ترس از تحریم شرکت‌‌هایشان حرف زدند ممنونیم.

رئیس جمهور تاکید کرد: از تمام کادر سلامت ممنونیم که نگذاشتند بیماری دردش ادامه یابد، نگذاشتند عمل جراحی تعطیل شود و نگذاشتند صفی برای دارو تشکیل شود. در برابر این خیانت بزرگ آمریکا به بشریت و ملت ایران ۸۳ میلیون جمعیت ایران این جنایت آمریکا را فراموش نخواهد کرد.

روحانی تصریح کرد: آمریکا شکست خورده این میدان خواهد بود و هست؛ در سازمان ملل، در دنیای اخلاق، سیاست و انسانیت. ایران پیروز را می بینیم و آمریکایی‌ها شکست خورده؛ حتی در بخش اقتصاد. گرچه فشارهایی به مردم و دولت ما وارد شده است اما بعد از ۱۸ ماه فشار مداوم، ما امروز در چند ماه اخیر شاهد کاهش نرخ تورم و رشد مثبت اقتصادی هستیم.

وی با شاره به اینکه بورس ۷۱ درصد و در فرابورس ۷۲ درصد رشد داشته‌ایم تصریح کرد: مردم ما نترسیدند، روح بلند مردم ما شکسته نشد، مردم سروقامت و با شهامت ایستادند و با نشاط در صحنه بودند.

روحانی بیان داشت: این که شما می‌بینید در همین شرایط تحریم سه و نیم میلیون نفر در این یکی دو هفته اخیر توریست زائر به عراق داریم به معنای نشاط جسمی و روحی ملت ایران است. این زائرین بسیار شان با پای‌پیاده می‌روند وقتی با پای پیاده به سمت عشق می‌روند اعلام می‌کنند با آقای ترامپ که زانوی تو شکسته شده است و پاهای ما قدرتمندانه به سمت عشق در حال حرکت است.

رئیس جمهور گفت: اینکه ملت ما کمک به یکدیگر را از یاد نبردند به معنای این است که ملت ایران پیروز در عرصه سیاست، اقتصاد و سلامت خواهد بود. حرکت دوستانه همسایگان در کنار ایران به معنای شکست آمریکا و صهیونیست ها است، دست برادری و دوستی به سمت همه همسایگان دراز می‌کنیم.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: در 7 الی 8 سال گذشته منطقه ما با یک تروریسم وحشی روبرو بود و شرورترین تروریست‌ها بخش‌هایی از منطقه ما را اشغال کردند. آنها در سوریه مردم بی‌گناه را کشتند، عراق را تخریب کردند و مردم را سر بریدند، در پاکستان و افغانستان ظلم کردند و در یمن عزیز مردم بی‌دفاع را به خاک و خون کشیدند.

روحانی با بیان اینکه جنگ و ترویسم عامل مهم برهم زدن سلامت جامعه است، گفت: با بمباران تأمین سلامت ناممکن و یا بسیار سخت است. اشغال و حمله نظامی در یمن، سوریه، عراق و افغانستان معنایش این است که مردم در این مناطق با مشکلات فراوانی روبرو خواهند بود و سلامت مردم تهدید می‌شود.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه ایران در شرایط سخت همسایگان خود را فراموش نکرد، گفت: به درخواست کمک دولت دمشق در اولین روز پاسخ دادیم. شهرهای تحت اشغال سوریه، همچون حلب و حماء را از دست تروریست‌های وحشی نجات دادیم و برای مقابله با کسانی که می‌خواستند شهرهای عراق را با خاک یکسان کنند به کمک دولت و مردم عراق رفتیم و تروریست‌ها را بیرون راندیم و برای تأمین بهداشت و درمان همواره در کنار مردم این کشورها بودیم.

روحانی با تاکید بر اینکه همه روزه در کنار مردم مظلوم فلسطین که زیر بمباران و تجاوز رژیم صهیونیستی قرار دارند، هستیم، گفت: در کنار مردم یمن هم هستیم و از نظر تأمین دارو و غذا به مردم این کشور کمک می‌کنیم و این افتخار ماست.

رئیس جمهور تصریح کرد: اگر می‌خواهیم در منطقه شاهد بهداشت، امید به زندگی و سلامتی باشیم و بلایایی که سلامت مردم را تهدید می‌کند، ریشه‌کن کنیم، باید در مقابل آتش‌افروزان با صدای بلند صحبت کنیم و در مقابل‌شان بایستیم، به زخم‌خوردگان کمک کنیم و در دانش و علم و فناوری کنار هم قرار بگیریم.

روحانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه خاطراتی از سفر به کشور عربستان برای انجام اعمال حج حدود 35 الی 40 سال قبل، گفت: آن سال‌ها در مکه و مدینه شاهد بودم که مردم این شهرها، انتظار فرا رسیدن موسم حج را می‌کشیدند نه برای اینکه مغازه‌هایشان پررونق شود یا هتل‌های آنان درآمد بیشتری داشته باشد، بلکه منتظر پزشکان ایرانی بودند که بیماری و درد آنها را درمان کند.

رئیس جمهور گفت: مردم مکه و مدینه منتظر بودند پزشکان ایرانی برسند تا به دست آنها شفا بگیرند و رنج بیماری‌شان تمام شود و سال‌ها مردم منتظر بودند تا به بیمارستان‌های هلال احمر ایران مراجعه کنند و درمان شوند. البته شاید امروز شرایط تغییر کرده باشداما ایران هنوز هم ملجأ و محل شفای بیماران منطقه است و شیراز، تبریز، مشهد و دیگر شهرهای ما جایگاهی است که مردم کشورهای همسایه برای درمان مراجعه می کنند و افتخار ماست که این مسیر را ادامه دهیم.

وی با اشاره به آیه شریفه قرآن که نجات یک نفر را نجات انسانیت می‌داند، گفت: هر عمل صالح و شایسته‌ای نزد خداوند ثبت است و عمل نیک افراد از جمله درمان بیماری و شفای بیماران در نزد خدا محفوظ است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
0
0
۱۳۹۸/۰۷/۲۳ ۱۱:۱۱
چرا دولت روحانی عربستان را متهم به حمله به نفتکش نکرد؟
چرا ظریف عربستان را متهم به حمله به نفتکش نکرد؟
حمله موشکی عربستان سعودی با کمک، حمایت و پشتیبانی، هماهنگی، همکاری آمریکا به ننفکش ایرانی در دریای سرخ به خاطر انتقام حمله به تأسیسات نفتی آرامکو ۲۰۱۹
حرف دل همه مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
0
0
شکی نیست که حادثه نفتکش ایرانی را شیطان بزرگ، رژیم صهیونیستی و متحدینش در منطقه برپا کرده‌اند تا با ایجاد تنش به زغم خود، عظمت راهپیمایی و حماسه بی‌نظیر اربعین را تحت‌الشعاع قرار دهند و از دیگر سو عکس‌العمل ایران را در قبال این تهاجم مورد بررسی قرار دهند.


خواستم از طریق روزنامه جوانمرد کیهان عزیز از یک هنرمند عزیز، آزادمرد، دوست‌داشتنی، شجاع، حق‌طلب و جوانمرد (یعنی استاد داریوش ارجمند به دلیل مواضع صادقانه‌اش نسبت به امام خامنه‌ای (حفظه‌ا...) تقدیر و تشکر کنم. بنده و برادر خانمم که جانباز 70 درصد است دست ایشان را به‌خاطر این بصیرت و معرفت می‌بوسیم.




چرا دولت هنوز لیست کامل دریافت‌کنندگان دلار 4200 تومانی و اقلام وارداتی آنها را ارائه نکرده است؟


تسلیم نشدن نظام در برابر فشار دشمن و لابی گسترده جریان غیرانقلابی برای تحمیل لوایح استعماری مثل پالرمو قطعاً باعث افتخار است و نشان می‌دهد حداقل در برخی سطوح، درس لازم از تجربه خسارت محض برجام گرفته شده است.


به کسانی که با مدیریت ضعیف خود اقتصاد امروز جامعه را رقم زده‌اند توصیه می‌کنم به‌جای حاشیه سازی و تضعیف نهادهای برآمده از قانون اساسی این نظام مقدس به وظیفه ذاتی خود در حل مشکلات عدیده مردم که طی این 6 سال به‌وجود آورده‌اید همت گمارند.


آقای جهانگیری گفته، رسانه‌ها نقاد دولت باشند! عرض می‌کنم پس چرا پاسخ نقاد، دشنام و شکایت و زندان است؟


خبر حکم قضایی برادر رئیس‌جمهور که چندی پیش اعلام شد در بسیاری شبکه‌های رسانه ملی منعکس نشد و فقط حکم دیگر مجرمان به‌اطلاع رسید. چرا؟


کسانی که به‌جای انجام وظیفه و توجه به سخنان دلسوزان، اجرای خط و ایده و درخواست دشمن را درپیش گرفتند یا به دشمن گرا دادند چگونه قادر خواهند بود در پیشگاه خداوند و ملت پاسخ این ناجوانمردی‌ها را بدهند؟


با توجه به اخبار منتشر شده جهت تسهیل سفر زائران حضرت زینب(س) و حضرت رقیه از سازمان حج و زیارت درخواست می‌شود زمان اعزام کاروان‌ها و هزینه‌های دقیق این سفر زیارتی را اعلام کند تا ان‌شاء‌ا... مشتاقان سفر به سوریه و زیارت اهل‌بیت(ع) خود را مهیای سفر نمایند.

مسئولان مربوطه از ساعت 22 تا 1 بامداد سری به دو سه رستوران خیابان شریعتی بالاتر از پل رومی روبه‌روی پمپ بنزین که حدود سی میز و صندلی در پیاده‌رو چیده‌اند و با صدای بلند به پخش موزیک بی‌کلام لس‌آنجلسی اهتمام می‌ورزند، بزنند تا شاید تدبیری بیندیشند.


از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر سردار حسین رحیمی فرمانده ناجا تهران بزرگ در برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.


برای پرداخت بدهی قبض برق، گاز و آب به بانک مراجعه کردم نپذیرفتند و گفتند باید کارت بانکی بیاوری. من سکته کرده بی‌سواد و ناتوان کارت عابر بانک ندارم. چه باید بکنم؟ از صبح تا ساعت دو معطل شدم و آخر هم پول قبض‌ها را قبول نکردند!


کسی که داعیه استادی علوم سیاسی دانشگاه را دارد چرا از واقعیات خیلی بدیهی کودتای انگلیسی آمریکایی 28 مرداد و خیانت‌های رضاخان قلدر و بی‌سواد و برکشیده انگلیس اظهار بی‌اطلاعی می‌کند؟ واقعاً بی‌اطلاع است یا به دلیل این که تحصیل‌کرده مؤسسه وزارت خارجه بریتانیاست تجاهل می‌کند؟


دنیا به مبارزه با گرانفروشی روی آورده و وزیر بهداشتمان در رسانه ملی با افتخار اعلام می‌کند قیمت دارو را دو برابر کردیم تا از تولید حمایت کنیم! ای کاش کمی هم از مردم که امثال شما را به مسئولیت رسانده‌اند حمایت می‌کردید.


چرا با گذشت حدود 8 ماه، وعده آقای حیدری مدیرکل امور مرزی وزارت کشور مبنی بر تلاش برای اجرای طرح افزایش اعتبار گذرنامه‌ها از 5 سال به 10 سال عملی نشده است؟


قطره چشم تی‌اف‌تی که تولید داخل است چرا تحت پوشش بیمه نیست؟ واقعاً تهیه آن برای امثال ما قشر ضعیف مشکل است. از وزیر بهداشت درخواست می‌شود تا سلامت بیماران به خطر نیفتاده تدبیری نماید.


آسفالت جاده بافق- یزد مدتی است که به پایان رسیده است ولی مقداری از آن خط‌کشی نشده که شب‌ها خطر تصادف دارد. از مسئولان امر درخواست رسیدگی دارم.


با توجه به فشار جریمه‌ای به مردم به منظور دریافت برگه معاینه فنی خودرو و افزایش بسیار زیاد دستمزد تعمیرکاران و قطعات خودرو، آیا فکری هم به حال مردم می‌کنند که با این تورم و گرانی و درآمدهای پایین چگونه از عهده این هزینه‌ها برآیند؟


متأسفانه در جامعه این باور غلط رایج شده که هر کس کارت معافیت پزشکی از نظام وظیفه دارد قادر به انجام کار و خدمت نیست و نباید هیچ کار و مسئولیتی به او واگذار شود! چرا باید دنیا و زندگی این افراد با این نوع دید غلط، تباه شود در حالی که بسیاری از آنها به خاطر مثلاً صافی کف پا و... معافیت گرفته‌اند و... گناه این عده که نمی‌توانند توانایی واقعی خود را به اثبات برسانند چیست؟


طبق قراردادی که با شرکت خودرو کرمان موتور منعقد کرده‌ام برای خرید جک اس 5 اگر کسی از خرید خودرو منصرف شود ظرف یک ماه، پول پرداختی را مسترد می‌کنند. ولی در حالی که قریب به 4 ماه است انصراف داده‌ام هر وقت پیگیری می‌کنم که پولم را بدهید به امروز و فردا موکول می‌کنند. آیا کسی نیست با این تخلفات مسئولان این شرکت برخورد نماید؟
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
0
0
۱۳۹۸/۰۷/۲۳ ۱۱:۰۸
آگوست سال 1945 آمریکا بر سر شهرهای هیروشیما و ناگازاکی در ژاپن بمب اتمی انداخت. اکنون 73 سال از آن ماجرا می‌گذرد، اما هنوز هم هیچ‌کس اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده مدعیان حقوق بشر نمی کند، خفه خون گرفتن و سکوت اختیارکرده است.
ومجامع حقوق بشری ازسال 1945 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده مدعیان حقوق بشرنمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
واین درحالی است که مدعیان حقوق بشر و سازمان های بین المللی تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکایی ها جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده مدعیان دروغین حقوق بشرنمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟

۱۳۹۸/۰۷/۲۳ ۱۱:۰۹
عادل الجبیر وزیر مشاور در امور خارجه عربستا، مایک پمپئو وزیرامور خارجه آمریکا و وزیردفاع آمریکا حمله موشکی به نفتکش ایرانی دردریای سرخ آگاه هستند..

عادل الجبیر وزیر مشاور در امور خارجه عربستا، مایک پمپئو وزیرامور خارجه آمریکا و وزیردفاع آمریکا حمله موشکی به نفتکش ایرانی دردریای سرخ نقش دارند..


۳۹۸/۰۷/۲۳ ۱۱:۱۰
وزیرامور خارجه آمریکا و وزیر دفاع آمریکا خودشان آگاه هستند که حمله موشکی به نفتکش ایرانی در دریای سرخ کار عربستان سعودی بوده است با هماهنگی و همدستی آمریکا صورت گرفته است.


۱۳۹۸/۰۷/۲۳ ۱۱:۱۱
حمله موشکی عربستان سعودی با کمک، حمایت و پشتیبانی، هماهنگی، همکاری آمریکا به ننفکش ایرانی در دریای سرخ به خاطر انتقام حمله به تأسیسات نفتی آرامکو ۲۰۱۹

۱۳۹۸/۰۷/۲۳ ۱۱:۱۱
چرا دولت روحانی عربستان را متهم به حمله به نفتکش نکرد؟
چرا ظریف عربستان را متهم به حمله به نفتکش نکرد؟


۱۳۹۸/۰۷/۲۳ ۱۱:۱۲
سرویس‌های امنیتی منطقه با کمک مالی عربستان سعودی در حادثه تروریستی چابهار نقش داشتند.

۱۳۹۸/۰۷/۲۳ ۱۰:۵۷
هشدار رزمنده ایرانی به عادل الجبیر وزیر مشاور در امور خارجه سعودی
ایران، یمن یا سوریه نیست/ هر نوع ماجراجویی پشیمان برای شما خواهد داشت
واکنش ما به جنون عربستان بی رحمانه خواهد بود....

۱۳۹۸/۰۷/۲۳ ۱۰:۵۸
مایه ننگ و شرم انسانیت! تصویر تکاندهنده از دخترک یمنی که چند روز پیش در روزنامه چاپ کرده بودید مایه ننگ و شرم انسانیت است. من به عنوان یک انسان خجالت کشیدم، رژیم آل سعود کی می خواهد دست از این حملات وحشیانه علیه مردم بی دفاع یمن بردارد؟ چرا سازمان های جهانی بر ضد این اعمال ددمنشانه موضع نمی گیرند؟ این کشور که مهد اسلام است آبروی چهرة رحمانی دین خدا را برده است.


۱۳۹۸/۰۷/۲۳ ۱۰:۵۹
آمریکا کشوری است که ازسال 2001 تاکنون همراه با چند کشوردیگر از تروریسم درسراسرمنطقه خاورمیانه و جهان درسایه سکوت سازمان های بین المللی کمک، حمایت و پشتیبانی می‌کند وهمچنان نیزادامه می دهد.



۱۳۹۸/۰۷/۲۳ ۱۰:۵۹
عربستان سعودی کشوری است که ازسال 2001 تاکنون همراه با چند کشوردیگر از تروریسم درسراسرمنطقه خاورمیانه و جهان درسایه سکوت سازمان های بین المللی کمک، حمایت و پشتیبانی می‌کند وهمچنان نیزادامه می دهد.


۱۳۹۸/۰۷/۲۳ ۱۱:۱۴
آمریکا ۵۰ زن داعشی را از سوریه به عراق منتقل کرد

تاریخ: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۵

نظامیان اشغالگر آمریکایی ۵۰ نفر از همسران تروریست‌های خارجی گروه تکفیری داعش را با یک فروند جنگنده نظامی از پایگاه الشدادی به شمال عراق منتقل کردند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
0
0
۱۳۹۸/۰۷/۲۳ ۱۱:۱۲
چرا دولت ناتوان روحانی ازسال 1392 تاکنون با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بینالمللی شکایت نمیکند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملتهای دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربیها به سخره گرفتن جهان است چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و همقطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاههای خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت میکنند!


۱۳۹۸/۰۷/۲۳ ۱۱:۱۲
چرا ظریف ناتوان ازسال 1392 تاکنون با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بینالمللی شکایت نمیکند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملتهای دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربیها به سخره گرفتن جهان است چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و همقطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاههای خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت میکنند!
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
0
0
سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت عربستان سعودی جنایتکار شماره یک درحمله موشکی به نفتکش ایرانی در دریای سرخ دست داشتند.
سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت آمریکا جنایتکار شماره یک درحمله موشکی به نفتکش ایرانی در دریای سرخ دست داشتند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
0
0
عربستان سعودی مقصر و متهم اصلی حمله تروریستی درایران، حمله موشکی به نفتکش ایران در دریای سرخ است/ دولت روحانی هم ازسال 1392 تاکنون شریک جنایات وحشیانه، وحشی گری وعربستان متحدانش درسراسرمنطقه خاورمیانه و جهان است.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: