کد خبر: ۸۳۰۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۵
تعداد بازدید: ۲۵۳
نماینده تبریز:
نماینده مردم تبریز در مجلس از سازمان اطلاعات سپاه برای دستگیری سرشبکه آمدنیوز تقدیر کرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمداسماعیل سعیدی در نشست علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه، ۲۲ مهرماه) مجلس شورای اسلامی، ضمن تقدیر از اقدام سنجیده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه سازمان اطلاعات سپاه در دستگیری سرشبکه سایت و کانال خبری ضد انقلاب آمدنیوز از زحمات و تلاش های شبانه روزی این نهاد انقلابی در سازمان اطلاعات سپاه تقدیر کرد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: نسبت به کمربندی و مسیر تبریز- آذرشهر باید اقدام عاجل و جدی صورت گیرد. مردم، کارگران و صنعتگران روزانه ساعت ها در ترافیک این مسیر معطل می شوند.

وی همچنین در خصوص رسیدگی به وضعیت بازنشستگان نیز که در شرایط سختی زندگی می کنند و امید آن ها به اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری است، به رئیس جمهور تذکر داد که این طرح استرداد نشود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: