کد خبر: ۸۲۹۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷
تعداد بازدید: ۱۴۷
نوروزی در صحن علنی مجلس:
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: به وزارت اقتصاد بگویید از خرداد ماه سال ۹۷ که این قانون به تصویب رسیده است چند مورد تخلف پولشویی را شناسایی کرده‌اند؟
دولت حتی یک بار آیین نامه قانون مبارزه با پولشویی را نخوانده استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حجت الاسلام حسن نوروزی امروز در صحن علنی مجلس در تشریح علل رد لایحه الحاق یک تبصره به ماده شش قانون مبارزه با پولشویی در کمیسیون قضایی و حقوقی گفت:در این لایحه آمده است دولت نظارت موثر به عمل آورد، نظارت موثر یعنی چه؟ علاوه بر این نهادهایی موظف به گزارش شده‌اند.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس اظهار داشت: این در حالی است که آیین قانون مبارزه با پولشویی ۴۹ ماده دارد و در مواد آیین نامه این قانون این موارد ذکر شده است. دولت حتی یک بار آیین نامه این قانون را مطالعه نکرده است. به وزارت اقتصاد بگویید از خرداد ماه سال ۹۷ که این قانون به تصویب رسیده است چند مورد تخلف پولشویی را شناسایی کرده‌اند؟، چرا مجلس را اذیت می‌کنید، چرا ما را به جان یکدیگر می اندازید.

وی افزود: حتی اگر یک میلیارد تومان پول مبادله شود باید گزارش دهند، چرا گزارش نمی‌دهند؟ پس مرکز پولشویی کارش چیست؟
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: