کد خبر: ۸۲۹۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۲
تعداد بازدید: ۲۸۸
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از فروکش کردن تب ترافیک در مبادی ورودی مهران خبرداد.
تب ترافیک در مبادی ورودی شهر مهران فروکش کرد

به گزارش خبرداغ ، سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام در گفت‌وگو با فارس در ایلام اظهار داشت: تدابیر و تمهیدات ترافیکی لازم جهت مدیریت هوشمندانه ترافیک در موج بازگشت زائران اندیشیده شده و تا تخلیه کامل شهر مهران در دستور کار است.

وی با اشاره به اینکه مدیریت و کنترل ترافیک موج بازگشت به مراتب دشوارتر از زمان رفت خواهد بود افزود: اولویت اصلی پلیس راهور در هنگام بازگشت، تسهیل در خروج سریع و ایمن از شهر و هدایت بار ترافیکی به سمت مبادی خروجی است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان با بیان اینکه امسال به‌رغم افزایش سه برابری ترددها مشکلی در زمینه عبور و مرور در معابر درون شهری نداشتیم خاطرنشان کرد: بخشی از این موفقیت و روان‌سازی ترافیک به واسطه همکاری خوب و مشارکت فعال زائران با پلیس بوده است.

کهزادی در ادامه در مورد آخرین وضعیت ترافیکی و ظرفیت پارکینگ‌ها در مهران عنوان کرد: ظرفیت کلیه پارکینگ‌ها درمهران به‌صورت ۱۰۰ درصدی تکمیل شده و ترافیک به حالت نیمه‌سنگین و روان در معابر داخل شهر در جریان است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان تصریح کرد: فعلا برنامه‌ای برای لغو و برداشتن محدودیت‌های ترافیکی در مبادی ورودی و داخل شهر تا تخلیه کامل در دستور کار پلیس نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: