کد خبر: ۸۲۹۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۹
تعداد بازدید: ۲۹۷
قاضی پور در تذکر شفاهی:
نماینده ارومیه در مجلس گفت: عده‌ای در مدارس لوکس با عناوین مختلف تحصیل می‌کنند که در آموزش و پرورش اسلامی معنایی ندارد.
آموزش و پرورش نباید محل درآمد افرادی خاص باشد/ عده‌ای در مدارس لوکس با عناوین مختلف تحصیل می‌کنندبه گزارش خبرداغ ،  نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی عصر امروز (یکشنبه (۲۱ مهر) و در ادامه بررسی طرح تنظیم برخی از مقررات مالی، اداری و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: امروز عده‌ای آموزش و پرورش را محل تجارت کرده‌اند در حالی که باید اقدامات در این وزارتخانه اسلامی باشد.

وی افزود: شاهد هستیم که اولیا یک دانش آموز با پرداخت ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومان در مدرسه‌ای خاص ثبت نام می‌کند در حالی که این تبعیض‌ها در آموزش و پرورش اسلامی معنایی ندارد.

قاضی پور اظهار داشت: عده‌ای در مدارس لوکس با عناوین مختلف تحصیل می‌کنند و با پرداخت پول‌های میلیونی جلو می‌روند.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش نباید محل درآمد افرادی خاص باشد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس تصریح کرد: امروز در شهر تهران اگر یک دانش آموز یک دقیقه دیرتر به مدرسه برود با پیامک به اولیای او اطلاع می‌دهند، اما در شهرستان‌ها اگر یک بچه ۲ روز هم پیدایش نباشد کسی پیگیر او نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: