کد خبر: ۸۲۹۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰
تعداد بازدید: ۱۵۵
فرمانده‌ی انتظامی شهرستان خبر داد:
فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از اجرای طرح کنترل و نظارت بر صنوف در سطح شهرستان خبر داد و گفت: در نتیجه این طرح تعداد هفت واحد صنفی غیر مجاز در این شهرستان پلمب شد.
پلمب هفت واحد صنفی غیرمجاز در مراغهبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا ، فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از اجرای طرح کنترل و نظارت بر صنوف در سطح شهرستان خبر داد و گفت: در نتیجه این طرح تعداد هفت واحد صنفی غیر مجاز در این شهرستان پلمب شد.

سرهنگ رضا اصلانی فر در تشریح این خبر اظهار کرد: اکیپ‌های نظارتی اداره نظارت بر اماکن عمومی در پی تشدید نظارت بر صنوف از تعدادی از مغازه‌های شهر مراغه بازدید کردند.

وی افزود: در همین راستا از 55 واحد صنفی مربوطه بازدید شد که در نتیجه این بازدیدها هفت واحد صنفی برابر قانون نظام صنفی پس از صدور برگ اخطاریه پلمب و برای شش واحد دیگر نیز اخطاریه صادر شد.

وی با اعلام تداوم و تشدید این طرح‌ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس، از عموم شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: