کد خبر: ۸۲۹۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴
تعداد بازدید: ۲۱۸
مجری تلویزیون روسیه پیرامون اشتباهش در مورد سردار آزمون در یک برنامه تلویزیونی توضیحاتی را ارائه کرد.
وقتی سردار آزمون بازیکن تیم ملی روسیه شد؛دلیل اشتباه عجیب مجری تلویزیون روسیهبه گزارش خبرداغ ، تینا کاندلاکی مجری و تهیه کننده برنامه‌های تلویزیونی روسیه روز گذشته در یک برنامه پرمخاطب از سردار آزمون به عنوان بازیکن تیم ملی روسیه یاد کرد، اما وی در نهایت مجبور شد درباره این اشتباه خود توضیحاتی را ارائه کند.

 

وی در کانال تلگرامی خود نوشت:

این اشتباه طبیعی است، همسر من عشق و علاقه زیادی به تیم فوتبال زنیت دارد و من بیشتر اسامی بازیکنان زنیت را مرور می‌کنم. البته در آن برنامه منظور من اوزدویوف بازیکن تیم ملی روسیه بوده که قبل از آن با وی صحبت کرده بودم. من او را با سردار آزمون که بازیکن زنیت است اشتباه گرفتم! خوشحال هستم که شما اینقدر به تیم ملی روسیه اهمیت می‌دهید و همه چیز را بررسی می‌کنید.

 

این مجری نوشت:

همه ما انسان هستیم و هر کدام از ما شور و هیجانی داریم، بعضی مواقع انسان‌ها کلماتی را در ذهن دارند، ولی همه این‌ها دلیل نمی‌شود که من اشتباه کنم.

 

وی در پایان آرزو کرد که در آینده دچار چنین اشتباهاتی نشود.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: