کد خبر: ۸۲۹۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹
تعداد بازدید: ۲۹۹
کتایون ریاحی، محمود دولت آبادی و رخشان بنی‌اعتماد، نمایش «اثر پرتوهای گاما بر گل‌های همیشه بهار» را تماشا کردند.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین ، کتایون ریاحی، محمود دولت آبادی و رخشان بنی‌اعتماد، نمایش «اثر پرتوهای گاما بر گل‌های همیشه بهار» را تماشا کردند.

 اجرای «اثر پرتوهای گاما بر گل های همیشه بهار» به کارگردانی مهتاب نصیرپور تا ۲۵ مهر در تماشاخانه مهرگان ادامه دارد. کتایون ریاحی، محمود دولت‌آبادی، رخشان بنی اعتماد و جواد طوسی چهارشنبه ۱۷ مهر این نمایش را دیدند. حسن علیشیری، فریبا متخصص، محمد شاکری، اصغر عبدالهی، اشکان دباغ، احمد پورنجاتی، ایمان اشراقی و ... در هفته‌ای که گذشت «اثر پرتوهای گاما...» را تماشا کردند.

مهتاب نصیرپور، سامان مظلومی، مبینا طبایی، المیرا صارمی، آریان مجدپور و نیکتا مستوفی بازیگران این نمایش هستند. شهرام زرگر این نمایشنامه را ترجمه و محمد رحمانیان آن را دراماتورژی کرده است. رستاک حلاج خواننده و آهنگساز ترانه «گلهای همیشه بهار» را برای این نمایش اجرا کرده است.

کتایون ریاحی در پشت صحنه نمایش مهتاب نصیرپور

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: