کد خبر: ۸۲۹۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۷
تعداد بازدید: ۲۵۶
زن 48 ساله زمانی که متوجه نیت پلید داماد 32 ساله‌اش نسبت به خود شد در یک عمل ناگهانی با ساطور او را عقیم کرد.
زن افغانی، دامادش را با ساطور عقیم کرد!
به گزارش خبرداغ به نقل از رکنا ،  زن 48 ساله افغانی زمانی که متوجه نیت پلید داماد 32 ساله‌اش نسبت به خود شد در یک عمل ناگهانی با ساطور او را عقیم کرد.

پس از شکایت خانواده داماد به اداره پلیس و دستگیری منیره به جرم سوقصد به جان پسرشان مشخص شد که عبدالله پس از ازدواج با دختر خانواده به مادر زن خود سوءقصد داشته و چندین بار قصد تجاوز به مادر زن خود را داشته که تاکنون ناکام مانده است.

پس از دستگیری عبدالله و بازجویی های اولیه در بیمارستان مشخص شد که وی زمانی که فهمید پدر همسرش مدت طولاتی است که فوت شده و مادر زن جوانش بدون همسر مانده است تصمیم گرفت تا با او ارتباط برقرار کند.

به همین خاطر چندین بار به سراغ او رفت اما هر بار با ضرب و شتم از سوی مادر زنش رو به روشد که این بار مورد حمله با ساطور قرار گرفت و از مردانگی ساقط شد.

در حال حاضر متهم تا زمان بهبودی اوضاعش در بیمارستان بستری است تا مجازاتی برایش در نظر گرفته شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: