کد خبر: ۸۲۹۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷
تعداد بازدید: ۱۶۷
مدیر اجرایی آرامکو به بیان اتهامات بی‌اساس علیه ایران پرداخت و مدعی شد که حمله به آرامکو هیچ تاثیری در سهام آرامکو نداشته است.
اظهارات بی‌اساس مدیر اجرایی آرامکو علیه ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا ، امین الناصر رئیس اجرایی و مدیر اداری شرکت آرامکو گفت: «حمله به آرامکو هیچ تاثیری در سهام آرامکو نداشته است.»

وی در ادامه  گفت: حمله‌هایی از این قبیل اگر با پاسخی بین‌المللی مواجه نشود، می‌تواند تکرار شود.

ناصر همچنین گفت: فقدان هماهنگی بین‌المللی برای انجام اقدامات مشخص برای مقابله با چنین حملاتی می‌تواند مهاجمان را تحریک کند و در واقع امنیت انرژی جهان را در معرض خطر بیشتری قرار دهد.

به نقل ار رویترز، وی همچنین مدعی شد: همانطور که از وزیر امور خارجه شنیدیم می‌دانیم این حملات از کجا صورت گرفته است. من نیز معتقدم بدون شک این حملات از سوی ایران صورت گرفته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
0
0
۱۳۹۸/۰۷/۱۷ ۱۴:۱۹
بیانیه مشترک آلمان، انگلیس و فرانسه درباره حمله به آرامکو درواقع به خاطر و به علت سرپوش گذاشتن جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی عربستان سعودی، امارات، بحرین، رژیم کودک کش صهیونیستی، آمریکا و کشورهای اروپایی ازسال 2015 تاکنون درجنگ یمن بمباران، قتل عام و نسل کشی مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن بوده است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
0
0
۱۳۹۸/۰۷/۱۷ ۱۶:۳۱
آمریکا جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک متهم ردیف اول در جنگ منطقه خاورمیانه و جهان است
آمریکا جنایتکار شماره یک حامی اصلی تروریسم در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان است.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: