کد خبر: ۸۲۹۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۷
تعداد بازدید: ۱۷۳
در شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست روحانی؛
شورای عالی انقلاب فرهنگی عصر سه شنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور برگزار شد و در آن اعضا، گزارش رصد پیشرفت علم و فناوری در کشور را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
گزارش رصد پیشرفت علم و فناوری در کشور بررسی شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، در این جلسه گزارش جامع و کاملی که از نظرات روسای دانشگاه های بزرگ کشور در جلسات متعدد با حضور وزیران علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت و درمان و اموزش پزشکی، معاون علم و فناوری رئیس جمهور و روسای کمیسیون های مربوطه در مجلس شورای اسلامی تهیه شده بود، ارائه و در مورد آن بحث و تبادل نظر شد.

سوال اصلی مطرح شده درگزارش این بود که گره های اصلی رابطه دانشگاه، صنعت و جامعه چیست و ما چطور می توانیم بهره برداری بهتری از دانشگاه در رفع مشکلات بخشهای مختلف کشور داشته باشیم.

ادامه بررسی موضوع رصد پیشرفت علم و فناوری در کشور به جلسه آتی شورا موکول شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: