کد خبر: ۸۲۹۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۷
تعداد بازدید: ۲۳۰
همزمان با روز جهانی کودک:
خانه کودک به منظور رفاه حال شهروندان و گردشگران کیش در مرکز جزیره به بهره برداری رسید.
کودکان کیش صاحب خانه شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش این مجموعه با هدف ایجاد محیطی مناسب و امن برای کودکان ساکن در جزیره ،همچنین گردشگران و مسافران، سه شنبه شانزدهم مهر با حضور جمعی از مسئولان سازمان نطقه آزاد کیش  به بهره برداری رسید.

دکتر توفیقی معاون توسعه و مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش در این خصوص گفت: یکی از موضوعات قابل توجه که فقدان آن در مرکز جزیره احساس می شد، ایجاد محیطی و بستری مناسب برای سرگرمی و نگهداری کودکان بود تا در محیطی امن و بهداشتی و دور از شرایط گرم آب و هوایی از آن لذت ببرند و والدین با اطمینان خاطر فرزندان خود را ساعت ها به این مجموعه بسپارند.

بنابراین با حفظ بافت یکی از ساختمان های جزیره که یادگار هویتی کیش محسوب می شود و تغییر کاربری آن، اقدام به ایجاد فضایی برای استقرار کودکان کردیم تا علاوه بر فعالیت های بدنی به فعالیت های فکری مانند قصه نویسی، تماشای انیمیشین و گفتگو نیز بپردازند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: