کد خبر: ۸۲۹۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
تعداد بازدید: ۱۵۶
نماینده مردم تهران گفت: روش تشخیص نخبه در کشور ما اینگونه است که عده‌ای در المپیادها قبول شده و نخبه بشمار می‌آیند که اکثر آ‌نها از امکانات خوب و دارایی مناسبی برخوردار بوده و خانواده آنها مشکل مالی ندارد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حسینعلی حاجی دلیگانی امروز در ادامه رسیدگی به ماده ۲۴ لایحه مالیات بر ارزش افزوده گفت: این موضوع تبعیض آشکار در حق جوانانی است که وقت گذاشته‌اند و درس خوانده‌اند و  علم خوبی دارند.

وی تاکید کرد: این عده انتظار دارند که در جاهای بهتر استخدام شوند اما استخدام بدون آزمون نخبگان در سازمان امور مالیاتی تبعیضی آشکار است.

نماینده مردم شاهین شهر خاطرنشان کرد: اگر فردی نخبه است چرا نباید در آزمون استخدام سازمان امور مالیاتی شرکت کند. گویا عده‌ای دنبال انتخاب گزینشی هستند. چرا باید تبعیض را در استخدام بدون آزمون در سازمان امور مالیاتی شاهد باشیم؟ هر جا استثنا داشته‌ایم فسادآور بوده است.

علی مطهری نماینده مردم تهران نیز گفت: به نظر من این ماده تبعیض آشکار است. روش تشخیص نخبه در کشور ما اینگونه است که عده‌ای در المپیادها قبول شده و نخبه بشمار می‌آیند که اکثر آ‌نها از امکانات خوب و دارایی مناسبی برخوردار بوده و خانواده آنها مشکل مالی ندارد.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: وقتی یک جوانی در روستا زندگی می‌کند چون امکانات ندارد نمی‌تواند رشد کند. هرچند ممکن است استعداد بیشتری نسبت به نخبگان داشته باشد. اگر این افراد واقعا نخبه هستند چرا نباید برای استخدام در سازمان امور مالیاتی آزمون بدهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدرضا کیانفر
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
0
0
حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده شاهین‌شهر در مجلس گفت: ‌عوامل آتش‌ زدن مراکز مختلف افراد خاصی بودند که کمتر به دام افتاده‌اند.

آقای دلیگانی،
دلیل به دام نیفتادن عوامل آتش‌زن آن است که مانند اسیدپاشان مأمور جمهوری اسلامی‌اند و هدف‌شان امنیتی کردن اعتراضات مردم می‌باشد.

سرور گرامی،
تنها راه نجات کشور اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی،
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،
با تشکر از توجه شما،
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: