کد خبر: ۸۲۹۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰
تعداد بازدید: ۳۰۹
۸۶ نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکری کتبی به رییس جمهوری خواستار تعیین سهامدار شرکت‌های هپکو و آذرآب اراک شدند.
به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا ، ۸۶ نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکری کتبی به رییس جمهوری خواستار تعیین سهامدار شرکت‌های هپکو و آذرآب اراک شدند.

سید مهدی مقدسی به همراه ۸۵ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری مکتوب به رییس جمهور خواستار تسریع در تعیین سهامدار با اهلیت مالی، فنی و مدیریتی برای شرکت‌های آذرآب و هپکو جهت بازگشت به رونق گذشته و برخورد با تخلفات صورت گرفته از زمان واگذاری شدند.

در متن این نامه خطاب به دکتر روحانی آمده است: پیرو مذاکرات و پیگیری‌های قبلی در خصوص پرداخت حقوق کارگران و تعیین تکلیف سهامدار با اهلیت کامل برای شرکت‌های هپکو و آذرآب ضمن تشکر از پرداخت حقوق کارگران هپکو تا پایان شهریورماه ۹۸ انتظار می‌رود در پرداخت حقوق معوق کارگران آذرآب تسریع و در تعیین سهامدار عمده با اهلیت مالی، فنی و مدیریتی برای شرکت‌های هپکو و آذرآب اقدام عاجل معمول و ضمن برخورد با تخلفات احتمالی از زمان واگذاری تاکنون، در پیش خرید ماشین‌آلات از هپکو براساس سوابق امر تسریع کنید.

این نامه که توسط سید مهدی مقدسی تهیه و تنظیم شده است، توسط ۸۵ نماینده دیگر مجلس شورای اسلامی از جمله ۶ نماینده دیگر استان مرکزی در پارلمان ملی به امضا رسیده است.

تذکر به روحانی درباره وضعیت هپکو و آذرآب

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
0
0
60 درصد مشکلات اقتصادی کشور مربوط به کم‌کاری دولت است
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
0
0
نان لواش ۵۰ درصد و بربری ۴۰ درصد گران شد

15 مهر 1398 ساعت 20:36

معاون سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران از ابلاغ قیمت نان در شهرستان‌های تهران خبرداد و گفت: اولویت فروش نان با کیفیت مطلوب و ساده است.

به گزارش جهان نیوز، مجتبی شیرقاضی معاونت اموربازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن تجارت استان تهران درباره ابلاغ نرخ نامه جدید نان به صورت یارانه‌ای و آزاد پز در شهرستان‌های استان تهران اظهار کرد: اولویت فروش نان با کیفیت مطلوب و ساده است.

وی در ادامه افزود: در اجرای مصوبات کارگروه ملی گندم آرد و نان مبنی بر ابلاغ تامین نان در شهر تهران و شهرستان‌های استان تهران در استانداری جلسات برگزار قیمت در تهران مشخص و به همراه رعایت الزاماتی نرخ جدید نان ابلاغ شد.

شیرقاضی درباره تعیین قیمت در شهرستان‌های استان تهران بیان داشت: پیرو جلسات استانداری فرمانداران استان تهران پیشنهادات خود را خطاب به آقای استاندار ابلاغ کرده و در نهایت پس از جمع بندی که در استانداری به تاریخ ۱۰ /۷/ ۹۷ قیمت نان در شهرستان‌های استان تهران مشخص گردید.

معاونت اموربازرگانی سازمان صنعت معدن و تجارت تهران درباره قیمت نان در شهرستان‌های ری و شمیرانات مطرح کرد: به علت قرارگیری در محدوده شهر تهران بر اساس تصمیمات اخذ شده قیمت نان در این دو شهرستان مشابه شهر تهران است.

وی در تشریح حداکثر قیمت نان یارانه‌ای با گندم ۶۶۵ تومان گفت: قیمت نان بربری ۱۰۰۰ تومان با وزن چانه ۵۵۰ گرم، سنگ ۱۱۰۰ تومان با وزن چانه ۵۶۰ گرم( وزن نان ۴۰۰ گرم)، تافتون ۵۰۰ تومان با وزن چانه ۲۳۰ گرم و لواش ۳۰۰ تومان با وزن ۱۵۰ گرم ابلاغ شد.

مجتبی شیرقاضی در ادامه به قیمت نان آزادپز با گندم ۹۰۰ تومانی اشاره و عنوان کرد: قیمت نان بربری ۱۳۰۰ تومان با وزن چانه ۵۳۰ گرم، سنگک ۱۶۰۰ تومان با وزن چانه ۳۵۰ گرم، تافتون ۸۰۰ تومان با وزن چانه ۳۸۰ گرم و لواش ۴۰۰ با وزن چانه ۱۷۰ گرم ارزش‌گذاری شد.

معاونت اموربازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران درباره نرخ نان با افزودنی خاطرنشان کرد: اولویت واگذاری نان با کیفیت مطلوب و ساده است همچنین فروش نان با افزودنی منوط به درخواست مشتریان بوده که حداقل با ۱۰ گرم کنجد ۵۰۰ تومان به قیمت نان اضافه خواهد شد.



بارها مسئولان اعلام کردند که نان گران نشده و نمی‌شود ولی به یکباره با 60-70 درصد افزایش به بهانه یکسان‌سازی قیمت‌ها مواجه شدیم. مثلا تافتون پخت آزاد که 500 تومان به فروش می‌رفت به 800 تومان رسید و هر قرص نان لواش هم 300 تومان فروخته می‌شود. شجاعت داشته باشند و شفاف به مردم اعلام کنند.
دولت اعلام کرد، قیمت آرد تغییری پیدا نکرده و افزایش قیمت نان به جهت افزایش پول آب و برق و گاز است. ولی هرچه حساب بکنیم قیمت نان نباید تا این حد افزایش داشته باشد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
0
0
نان لواش ۵۰ درصد و بربری ۴۰ درصد گران شد ولی متاسفانه حقوق کارمندان، کارگران و بازنشستگان ۱۳ درصد شرم آوراست
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
0
0
۱۳۹۸/۰۷/۱۵ ۲۲:۱۶
روحانی باید ازمردم ایران عذرخواهی می کرد و نکرد
روحانی به خاطر برجام و... باید ازمردم ایران عذرخواهی کند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: