کد خبر: ۸۲۹۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۸
تعداد بازدید: ۲۲۰
«حمید استیلی» با اعلام کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال امید معرفی و جانشین فرهاد مجیدی شد.
حمید استیلی سرمربی تیم ملی امید شد

به گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا ، سرانجام بعد از سکوتی ۲۴ ساعته و مطابق انتظار سایت فدراسیون فوتبال سرمربی جدید تیم فوتبال امید را معرفی کرد. با اعلام کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال، حمید استیلی به عنوان سرمربی تیم فوتبال امید ایران انتخاب شد.


کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال ضمن تقدیر از زحمات فرهاد مجیدی و آرزوی توفیق و موفقیت برای وی، اعلام کرد که به دنبال جلسه اخیر این کمیته، حمید استیلی به عنوان سرمربی جدید تیم امید ایران برگزیده شد.

تیم فوتبال امید ایران باید در چارچوب دور نهایی رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو در دی ماه به مصاف تیم‌های ازبکستان، کره جنوبی و چین بر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: