کد خبر: ۸۲۹۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸
تعداد بازدید: ۲۵۲
ستاره برزیلی پاری سن ژرمن در فصل جاری گل‌های خود را در دقایق پایانی به ثمر رسانده و این نشان می‌دهد که او مرد لحظات حساس و سرنوشت‌ساز در لیگ فرانسه است.
نیمار، پادشاه لحظات سرنوشت‌ساز در لیگ فرانسهبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا ، پاری سن ژرمن در هفته نهم رقابت‌های لیگ فرانسه به مصاف آنژه رفت. این دیدار که حساس‌ترین بازی هفته بود با پیروزی ۴ بر صفر تیم پاریسی به پایان رسید.

نیمار در این دیدار هم توانست در لحظات پایانی برای تیمش گلزنی کند تا نشان دهد که راه باز کردن دروازه حریفان را در لحظات پایانی بازی به خوبی بلد است.

شبکه آماری اوپتا نوشت که نیمار در فصل جاری هر چهار گل خود را از دقیقه ۷۰ به بعد به ثمر رسانده و از این حیث رکورددار است.

نیمار چهار دیدار آغازین پاری سن ژرمن را از دست داد و بعد از آن در پنج بازی به میدان رفته که در چهار بازی آن موفق به گلزنی شده است.

سه گل از چهار گلی که نیمار به ثمر رساند با پیروزی یک بر صفر پاری سن ژرمن به پایان رسید تا او نشان دهد که سهم به سزایی در صدرنشینی تیمش داشته است.

پاری سن سن ژرمن با پیروزی که شب گذشته برابر آنژه به دست آورد ۲۱ امتیازی شد و به تنهایی در صدر جدول رده بندی جای دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: