کد خبر: ۸۲۹۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲
تعداد بازدید: ۲۲۴
جانشین پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: برخورد یک دستگاه اتوبوس مسافربری با یک دستگاه سواری سمند در مسیر ارتباطی این استان سه کشته و ۳۹ مصدوم برجا گذاشت.
برخورد اتوبوس و سمند در زنجان ۳ کشته و ۳۹ مصدوم برجا گذاشتبه گزارش خبرداغ، جانشین پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: برخورد یک دستگاه اتوبوس مسافربری با یک دستگاه سواری سمند در مسیر ارتباطی این استان سه کشته و ۳۹ مصدوم برجا گذاشت.

سرهنگ محمدعلی عظیمی افزود: این حادثه رانندگی منجر به فوت و جرح و خسارت، حوالی ساعت ۴:۳۰ بامداد امروز / ۱۴ مهرماه / در کیلومتر ۱۰۳ خط جنوبی آزاد راه زنجان - قزوین اتفاق افتاد.

وی، اظهار داشت: در این حادثه سه سرنشین سواری سمند بر اثر شدت صدمات و جراحات وارده جان باختند و ۱۰ نفر از مصدومان اتوبوس‌های درگیر در این تصادف در مراکز درمانی شهرستان‌های ابهر و خرمدره بستری شدند که حال یکی از آنان وخیم گزارش شده است و ۲۹ نفر مابقی نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

عظیمی با بیان اینکه علت دقیق این حادثه از سوی کارشناسان پلیس در دست بررسی است، افزود: در وهله نخست یک دستگاه کامیون ایسوزو بنا به دلایلی واژگون شده و سپس یک دستگاه اتوبوس مسافربری از راه رسیده و در حین فرار از صحنه حادثه واژگون می شود و بعد آن یک دستگاه سواری سمند با اتوبوس برخورد می کند و در این حین یک دستگاه اتوبوس مسافری دیگر با سواری سمند برخورد می‌کند.

طی سه ماهه نخست امسال ۳۲۳ تصادف جرحی با ۴۱۷ مصدوم و ۶۵۱ فقره تصادف خسارتی در جاده‌های این استان حادث شد و بر اثر این حوادث ۴۵ نفر نیز کشته شدند که تعداد کشته‌ها در مدت مشابه پارسال ۴۶ نفر بود.

تیرماه سالجاری ۲۸ نفر از هموطنان و مدت مشابه پارسال نیز ۳۱ نفر در سطح مسیرهای ارتباطی این استان بر اثر وقوع تصادف‌های رانندگی جان خود را از دست دادند، مرداد ماه امسال نیز قریب ۲۵ نفر و در شهریور ماه نیز قریب ۲۳ نفر جان باختند.

استان زنجان پنج هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.
لینک کوتاه
منبع: ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: