کد خبر: ۸۲۸۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۹
تعداد بازدید: ۲۱۹
رییس اداره بهزیستی ایذه گفت: امروز یک نوزاد که در یکی از خیابان‌های ایذه رها شده بود تحویل بهزیستی شد.
یک نوزاد در خیابان‌های ایذه رها شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا ، رییس اداره بهزیستی ایذه گفت: امروز یک نوزاد که در یکی از خیابان‌های ایذه رها شده بود تحویل بهزیستی شد.

سعادت سواری شامگاه شنبه اظهار داشت: ظهر امروز نوزادی که در یکی از خیابان‌های ایذه رها شده بود، توسط شهروندان پیدا شد.


وی افزود: این افراد بلافاصله نیروی انتظامی را در جریان این اتفاق قرار دادند و مأموران ناجا نیز مراتب را گزارش کرده و با دستور دادستان این نوزاد یک روزه تحویل اداره بهزیستی شد.

رییس اداره بهزیستی ایذه تأکید کرد: طبق تحقیقات به عمل آمده از این نوزاد مشخص شد که وی صبح امروز متولد شده است و هنوز معلوم نیست که دلیل رها کردن نوزاد در خیابان چه بوده است‌.

سواری در ادامه گفت: این نوزاد پس از تحویل به بهزیستی از سوی پزشک مورد معاینه قرار گرفت و اقدامات اولیه مانند خوراندن شیر به وی انجام و سپس برای نگهداری به شیرخوارگاه مرکزی اهواز منتقل شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: